Stikkord

, , , , , , , , , , , , , ,

Noen ganger kjeder man seg så mye at man stiller seg spørsmålet: «Går det virkelig an å dø av kjedsomhet?». Og da er det fint å ha internett. Og du tenker at du har gjort alt som er å gjøre på nettet. Det skjer ingenting på facebook, du har sett youtube-videoer for et år og har til og med slettet de over 693 spam-meldingene i hotmailen din. Ingen har tid til å leke og det er bare idioter pålogget på nettet. Du sitter rett og slett å bare venter på at kjedsomhetens dødelige grep skal knyttes rundt deg…

Og her kommer jeg inn i bildet! :D

Lekker som alltid! ;D Vel… Kanskje ikke lekker, men jeg er i det minste søt. Også er jeg snill. Også håper jeg at du kanskje smilte litt når du så bilde av meg, fordi jeg er rar. Men på en sånn positiv måte selvfølgelig.

UANSETT!

Jeg har nemlig samlet en haug fine sider du kan sjekke ut :)

Er du av typen «kattegal» synes du sannsynligvis det er morsomt med katter i vasker. Det synes jeg, så når jeg kom over Cats in Sinks ble jeg sittende å bla en god stund. Siden er rett og slett kun dedisert til katter som liker å ligge/sitte i vasker.

Er du veldig nysgjerrig på hva som skjedde det året du ble født? Det kan du finne ut ved å trykke HER.

Om du er glad i å se film og har mye meninger om det, så kan du jo se hva filmene egentlig burde hatt som navn utifra handlingen. «If Movie Posters Told The Truth«.

Er du glad i håndarbeid og da tenker jeg hovedsakelig på brodering, kunne du jo prøvd deg på noen av disse :)

Kanskje du egentlig bare trenger å slappe helt av og gjøre ingenting i to minutter?

Is it going to be ok? Er du ikke sikker? Det er jeg :) En side for å hjelpe folk som lurer på om ting vil ordne seg. Hvis du vil hjelpe til kan du sende et bilde av deg selv med tommelfingeren opp til isitgoingtobeok@gmail.com.

Les her om åtte forlatte spøkelsesbyer rundt omkring i verden. Litt spennende syntes jeg.

Om om du fortsatt kjeder deg etter å ha tittet gjennom denne lille haugen med lenker, da kan du enten snakke med Cleverbot eller ha merkverdige diskusjoner med ukjente på Omegle. (Jeg har snakket med både amerikanse politimenn og en som mente h*n var Gud der!).

Lykke til på veien! :D

