Stikkord

, , , , , , , , ,

Har sovet litt i tide og utide i dag. Trøtt etter en natt med rundt to timers søvn. Ikke bare-bare å stille døgnrytmen tilbake til normalen etter påsken. Sovnet blant annet på skolen, foran pcen, i lunsjen. Våknet av læreren som kom inn i klasserommet å pratet i telefonen. Haha! Flaut!

Sovnet også på bussen hjem. Standard og dessuten lov. Sover jo ikke mer enn max tredve minutter uansett og det er ikke dyp søvn. Blundet av litt på sofaen mens jeg snakket med folk på msn. Haha, lord… Jeg er trøttis i dag. Sovnet litt en gang til, men ikke lenge. Nå derimot er jeg ikke spesielt trøtt igjen, men skal uansett gå å legge meg. Orker ikke enda en dag hvor jeg er delvis skutt.

Nå krangler jeg og kroppen litt med noen smerte-lignende stikk i halsen og til tider nedover på høyre side. Jeg har ikke tenkt til å tenke så mye over det, men det har kommet en periode etter jeg har spist i dag. Føles ut som en verson av halsbrann eller noe. Ubehagelig, men jeg overlever. Hjelper dessuten å drikke vann. Ah… Au… Kan noen komme å stryke meg på ryggen til jeg sovner og hente mer vann når jeg trenger det? :)

Egentlig har jeg ingenting av verdi å fortelle idag. Men om du kjeder deg kan du jo heller følge denne linken for å tegne en strekmann :) Eller du kan sjekke ut StumbleUpon. Opprett en enkel profil, skriv inn interessene dine og StumbleUpon vil vise deg en haug av nettsider du aldri har sett før. Genialt når du kjeder deg og føler for å se noe nytt på nettet! Gedigen takk til Engen som tipset meg om dette.

Gaaaad, nå bare fjaser jeg. Og det gjør vondt og jeg finner ikke overskrift til innlegget og måtte spørre om hjelp også ringte Tittin for å snakke, men det gjør bare mer vondt når jeg snakker, så måtte avbryte henne og si at jeg ikke orket mer. Tror egentlig jeg bare skal ta med meg et gigaglass med vann og prøve å legge meg. Burde jo egentlig vært i seng alt.Tumblr_lq5vu8zjlx1qjnhqgo1_500_large

