Stikkord

, , , , , , , , , , ,

Det er så digg å kunne gå fra et møte med saksbehandleren min hos NAV å smile og vite at «fy fader, dette mennesket gjør faktisk jobben sin og mere til!». Livet smiler til meg!

Etter møtet var det kaffe med to av de aller beste. Eller tre, mener jeg! Tinka, Tubro og Gud<3 Gud og Turbo og jeg dro på Sverige, handlet mat og for deretter å dra hjem til meg. Og jeg og Turbo hadde fotoshot :)

Vakre, fine Turbo som jeg er så heldig å få være «tante» til <3

I kveld har jeg vært hos Blomst å fiksa neglene mine i kveld. Er de ikke fine? :D Skal egentlig ha noen andre sommerfugler, men siden vi skravlet, satt hundre år på weheartit.com å tittet etter bilder, spiste litt, tok altfor mange røykepauser og fjaset med Egget rakk vi det ikke. Får ta det på søndag istede :) Synes iallefall neglene ble bra jeg :D Hva syns du?

