Stikkord

, , , , , , , ,

Tusen takk for alle kommentarene på historien jeg skrev i forrige innlegg. Setter virkelig pris på det. Det er sånt som gjør at jeg får enorme mengder skrivelyst og jeg kjenner gleden over å skrive bare stråler mot meg!

Tumblr_m124bmdoz51qfgzc4_large

Vel.. Dagen? Joda, den er fullstappet med negltime, påspandert lunsj på Bryggerhuset, se gale haldensere løpe over alt i Halden (Bro-løp på g tydeligvis), besøk av Gud, søstra og Turbo, fotoshoot av Gud og Turbo til boka mi, fjasing og prating med Fetter. Nå burde jeg allerede hevet meg i dusjen egentlig, men å hive seg selv inn i dusjen kan gjøre vondt om man ikke treffer riktig. Jepp. Om en times tid er jeg på vei til bestemor for å feire at onkel Oslo blir 50 år og det skal dyttes innpå med god mat. Her snakker vi koldtbord. Jeg ELSKER koldtbord og har alltid som mål å smake på ALT. Skal prøve å ta flest mulig bilder for å kunne dokumentere i morgen. Er jo ikke noe vits å skrive når folk ikke kommenterer. Bitter? Pff!

Etter jeg har spist meg altfor mett på godsaker hos bestemor, fjaset med kusiner og skrytt litt av skolen til de voksne i slekta (hva gjør man ikke for oppmerksomhet?) setter jeg kursen mot Anka og Sti. Der er det nemlig innflyttningsfest. Halve Halden har jo innflyttningsfest i følge facebook. Jæ bare siere. Resten av Halden skal også på fylla tydeligvis. Hva sier dette om haldenserne på et generelt grunnlag? Vel, vi er vel en gjeng drukkenbolter da. Godt jeg skal bort etter hvert.

Meen…

Nå stikker jeg. Ha en jævla bra kveld.

