Stikkord

, , , , , , , , , , , , , ,

Helga har vært bra som alltid! Klagærnte på hælja, nei! ;)

I går var det duket for 50-årslag for onkel Oslo og vi spiste masse god mat.Kunne lagt ut flere bilder av den fantastiske maten, men her får du iallefall et innblikk. Dessuten dro jeg før kakene skulle spises. Jeg skulle nemlig på innflyttningsfest til Anka og Sti. Når jeg ankom var det noen bekjente og en haug ukjente som var i gang med å drikke. Moro var det absolutt! Dansing, diskusjoner, masse latter og øl. Akkurat som jeg liker’t!Utrolig bra stemning hele kvelden og når nesten hele festen til slutt danser, kan man bare konkludere med at det var en utrolig bra fest! Dessuten var det superkoselig å se Sti og Anka igjen :)

I dag skulle jeg hjelpe Gud å vaske ut av den gamle leiligheten hennes. Og brått dukket vaske-KLOA opp!

