Stikkord

, , , , , , , , , ,

Jeg vil skrive, men jeg vet ikke hva. Egentlig har jeg villet skrive i flere dager, men har enten ikke orket, hatt lyst eller tid. Og i går stjal noen fantasien min, så da var jeg unnskyldt.

Hva jeg har drevet med? Tja…
Vært på skole, skrevet på skoleoppgave, hatt besøk av Hæger og fotografert.
Hatt besøk av mamma, prøvd bunad, snakket i telefon, røyket, drukket kaffe. Sittet på buss, lært mer av Elements og lekt modell sammen med fotolæreren.
Jeg har danset, vasket opp og kost med pusene.
Jeg har hatt vondt i hodet, ryddet og spist mat.
Jeg har ringt på leiligheter, hatt hyggelige samtaler med saksbehandleren min og sett nye verdensborgere for første gang. Fjasemor fikk nemlig en fin liten Ina Isabell. Fjas nr to i flokken hennes!

Jeg har fått medalje på skolen, noe som selvfølgelig var utrolig stas.Nå ble sikkert Mr. Gurvin ekstra glad, siden jeg nevnte det igjen.

Hva annet har jeg gjort da tro?
Jeg har sittet på nettet, drukket øl og skrevet tekster.
Jeg har fått nye klær, lest i ei bok om aktfotografering og solgt et bilde jeg stilte ut på Åpen Dag. Det er også ganske stas faktisk!
Jeg har vært sånn litt flinkis, men ikke nok til å få enda en diplom. Jeg har vasket opp og vasket klær

