Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Hei og hopp!

Jeg burde egentlig vært i sengs for lengst. Jaa, jeg vet. Men jeg vil egentlig bare si at dagen har vært bra! At jeg er heldig som får omgås fine mennesker jeg kan snakke fritt med. Om alt mellom himmel og jord.

Hæger har sovet her i natt. Vi har hatt miniLan i hver vår sofa. Det betyr ikke at vi kun har snakket på msn, for latteren har runget flere ganger og praten har gått. Andre ganger sitter vi å synger på musikken vi har i bakgrunnen og er i vår egen lille verden. Det er helt greit det. Det er fint å ha noen man kan være med uten å måtte prate hele tiden. Det er fint med sånne mennesker.

Utover dagen var jeg også en kjapp tur hos mamma for å få røyk og hodepinetabletter. Var redd for at dagen skulle bli ødelagt av hodepine, men heldigvis forsvant hodepinen før Gud dukket opp hos meg utover ettermiddagen. Vi skulle egentlig ta en kopp te, men slik ble det ikke. Etter litt prat ble vi enige om å ta en bytur i kveld. Pynte oss, ta runden og ende opp på Grensen med hver vår glasscola.

Etter en dusj dro vi hjem til henne og spiste grændis, drakk cola og knasket sjokolade. Pratet, fant klær, prøvde sko, ryddet og jeg sov litt på sofaen xD Trøtt? Neida! :P Så begynte tiden å nærme seg bytid og vi dro på oss strømper, kjoler, rettet på puppene og sminket oss før den vanlige fotorunden sto for tur.

Faen, så vakre vi er! Men når Gud er fabouls og awesome og jeg er genial og fantastisk, sier det seg selv i grunn ;D

Til slutt bar det ut på byen. Tok en liten runde og så noen folk litt her og der. På Reis var det stappa som alltid, noen politifolk sto utenfor Hannestad og resten så helt greit ut. Etter bilen var parkert, gikk vi til Grensen, kjøpte en cola hver og ble sittende å skravle, før vi bestemte oss for å gå en runde.

Litt flere folk ute denne gangen. Kø utenfor Kongens Brygge. Noen fulle folk kommer ut av Hannestad. Folk inviterer oss inn på Absolutt Bar. Flere utenfor et stappafullt Reis. Går innom Torget for å ta ut penger i minibanken og møter på Cecca og Mr.Sverige som henger ut av bilen sin og snakker med Micke. Bilen er full av andre folk også. Snakker litt med de, før vi tusler tilbake på Grensen. Snakker med noen kjentfolk av Gud og tar en røyk. Tusler inn, kjøper ny cola og setter oss innerst i hjørnet. Titter, snakker, ler. Møter Myhre, Stjernevall, Catface og noen til. Hilser og fortsetter med praten vår.

Klokken er kvart over et og vi bestemmer oss for å ta kvelden. Utenfor tar jeg en røyk og vi går mot bilen. Begge enige om at det har vært en fin kveld. Det er også godt å se Gud smile. Jeg vet hun ikke alltid har det så lett og jeg vil så gjerne få opp humøret hennes. Hun har jo hjulpet meg så enormt mye!

Takk for i dag, Gud. Takk for at du er du og ingen andre. Og husk at jeg er så vanvittig glad i deg! <3

