Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Noen stunder er kjipere enn andre, men samtidig var det noe positivt oppi det hele. Man fant venner man egentlig ikke visste at kom til å dukke opp. Du vet (:

Sov litt lenger i dag siden jeg knapt fikk noe søvn i natt. Dårlig humør gjør det med meg. At jeg ikke klarer å sove. Men sovnet til slutt. Sov godt og våknet overraskende uthvilt ved åttetiden. Snilleste Øy kjørte meg til byen så jeg skulle ta bussen og jeg gikk innom Bryggerhuset å kjøpte bolle og kaffe. Kaffen ble drukket på en benk ved parken sammen med navnesøster Lund som tilfeldigvis satt der. En kaffe og to røyk senere bar det til Fredrikstad. Turen gikk bra uten altfor mange tanker. Ikke rart når man møter Mrs Thon Svendberg, mamma’n til Blomst på bussen.

Vel fremme ble enda en kaffe kjøpt på Planet Food før jeg dro til skolen der resten av folkene i «klassen» ventet på meg. Det var nemlig duket for fototur i forbinnelse med prosjektet A Day.

Tok masse bilder både i sentrum og på Hvaler, før jeg dro til Halden igjen. Da hadde jeg allerede rukket å være både kvalm, svimmel og nesten trodd at jeg skulle besvime.

Dagen ble bedre når Gud og Turbo plukket meg opp på Svinesundsparken og vi dro avgårde til Nordby på shopping. Jeg fikk meg nye, freshe sko! :D

Turbo prøvde hatter :)

Vi spiste på Max, småshoppet litt øredobber og stæsj og jeg kjøpte en magnet til meg selv, fordi jeg fortjente en fin ting til meg selv i dag. SÅ nå har jeg tre i samme serie. Digger disse! Den øverste fikk jeg av Fjase-Mor en gang, nr 2 fikk jeg av Gud i dag og den nederste kjøpte jeg selv. Morsomme?

Og jeg har en av verdens beste mennesker som en utrolig flott venn! <3

Vi avsluttet hjemme hos meg med lynet over hode, mens regnet hadde lagt seg for en stund. Danset i tordenet! xD

