Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

«17-mai er vi så glad i morro det er fra morgen til kveld!»
Og moro var absolutt ordet i går :) Jeg hadde en av de beste 17. maiene jeg har opplevd, vil jeg si.

Begynte med at Gud og Turbo hentet med i 9-tiden for å dra ned til byen å se på barnetoget. Og Turbo fikk ballong
Etter barnetoget dro Gud for å kjøre hjem moren og bestemoren sin, mens jeg, Guds høyre hånd og Turbo var i byen å spiste pølse imens. Da møtte vi også på Tinka, Tommy og Leon.

Så vi hang i parken med dem til Gud kom tilbake og russetoget skulle begynne.

Etter russetoget kjørte Gud meg hjem til bestemor og mamma. Der var jammen resten av slekta også! Det var dekket for koldtbord og det var deilig å slenge beina opp i sofaen. Det var vel folk som var mer slitne enn meg. Ta f.eks Fetter som har vært russ og kom hjem halv sju om morran eller Oslo-kusina som også hadde vært ute i går. Noen halvsov litt, vi andre diskuterte, pratet og lo :) Det ble også litt fotografering i hagen mens vi ventet på kakene. 

Deretter ble det brått allsang med de voksne. Sammen sang vi både «Ja, vi elsker» og «Haldensangen» før vi spiste kaker.

Dro hjem utover kvelden og det var deilig å få av seg bunaden og hoppe rett i kosebuksa og bare slappe av på sofaen resten av kvelden. Dagen var strålende! Masse latter, sol utover dagen, god mat og fine mennesker. Just the way I like it :D

