Stikkord

, , , , , , , , , , , , ,

I hele helga har jeg hatt lyst til å tegne og til slutt fant jeg like greit frem tusj og en diger A3-blokk. Det er lenge siden jeg tegnet, så jeg ante ikke hva jeg skulle tegne. Men jeg er jo en sucker for bilder med tekst, så ble litt av hvert. Både tekst og småkludding. Fargerikt er det iallefall! Dessuten er det ganske terapautisk å tegne. Å bare sitte der å tegne mens tiden forsvinner og solen går ned på andre siden av Femsjøen. Herlig :)

Utenom å tegne har søndagen gått med til å sløve, ta en klesvaske (mini-flinkis!), spise middag, ha besøk av Gud og hennes høyre hånd. Ble med dem hjem til foreldra dems og der fikk vi jordebær og is! :D Til slutt dro jeg og Gud for å hente Turbo hos pappan sin :) Moro å se at Turbo snart går :)

Dessuten har vi bestemt oss for å dra til Danmark i sommer for å besøke pappa. Jeg gjør jo det hver sommer, men denne gangen inviterte jeg med Gud og Turbo! Vi er enda litt i planleggingsfasen, men jeg tror det blir en alle tiders tur :D Gleder meg masse :)

