Stikkord

, , , , , , , , , ,

Savn. Jeg tror ikke det nødvendigvis er det at jeg savner en spesiell, men jeg savner noe. Jeg savner nærhet. Jeg vil ha noen som jeg kan ligge med hodet i fanget til, som leker med håret mitt eller som tegner rundinger på ryggen min. Jeg savner en å kose med på kalde, regnfulle dager (eller egentlig alle dager). Jeg vil ha en som kysser meg mykt på panna og som sier at jeg er søt. Jeg vil ha en jeg kan leke med, fantasere om alt mulig rart med.

Jeg vil ha en som utfordrer meg og som får meg til å føle meg trygg. Jeg savner en jeg kan ta tullete bilder sammen med eller hviske noen ord i øret på også kan vi glise litt frekt til hverandre. Jeg savner fingre som mine kan flettes inn i.

Jeg savner en som sier at jeg er fin selv om jeg føler meg dritt og ikke har lyst til å gå ut. Jeg vil ha en som jeg kan prate med alt mulig med, men som jeg kan være bare stille med mens vi holde på med hver vår ting. Jeg vil ha en som drar meg med på ting jeg aldri har gjort før og som jeg kan vise min verden til.

Jeg vil ha en som brått blir med på å lage muffins bare fordi vi har lyst på det akkurat nå eller som ler og spruter vann på meg når vi bader. En å danse tullete med på stuegulvet og som alltid får meg til å le når jeg er i crappy humør. Jeg savner å bare ha en som ligger inntil meg om kvelden i sengen og det er helt stille og hendene våre styrker forsiktig over hverandres kropper.

Jeg savner en jeg kan overraske, en jeg kan savne og som også savner meg. En jeg vet at kommer tilbake selv om vi krangler. For alle dager er kanskje ikke like bra, men vi vil løse dem sammen. Dra hverandre opp. Jeg vil kunne våkne til en sms om morgenen der noen ønsker meg en god morgen og som håper jeg får en bra dag. Jeg vil sitte å tegne latterlige hjerter med navnene våres inni.

Jeg vil ha en jeg kan diskutere med. En som lærer meg noe. En som forstår at man ikke er fortiden sin, men som vil se fremover og som utfordrer seg selv. En som tør å vise seg sårbar. Jeg savner en å være lidenskapelig med.

Det er lov å savne det. Men det betyr ikke at jeg er ulykkelig eller ikke har det bra. For det har jeg! Jeg har mye å være takknemlig for. Jeg gleder meg til å dra på skolen. Jeg har de fineste vennene, familien er ikke så verst de heller og for ikke å glemme pusene mine, Sara og Sokrates<3 Det er bare det at jeg innimellom savner noe mer.

560427_3344819575538_1120221623_32421963_1698187735_n_large

