Stikkord

, , , , , , , , , , ,

Unnskyld for at jeg ikke har skrevet noe som helst denne uka. Grunnen er enkel. Jeg har verken hatt tid eller inspirasjon til noe som helst annet enn det som har måtte gjøres. Det som måtte gjøres er rett og slett å fotografere, fotografere, redigere og redigere. Grunnen er at boka jeg holder på med skal være ferdig til uka og siden jeg først fikk en deadline for en uke siden har det blitt en del stress. Hele helga har jeg brukt på foto og ikke minst den pokkers redigeringa. Men det blir bra da. Så hey!

Nå gjenstår ikke så mye egentlig. Noen bilder og noe tekst. Noe tekst som må samles inn fra noen utvalgte venner som mer enn andre har sett forandringene. Noen av de som har vært der aller mest. Som har stilt opp og gitt mye av seg selv. En stor takk til dem for det. De som har sittet å latt meg gnåle i mange timer. Som selv har slitt, men likevel har stilt opp (til tross for nye kjærester, flyttning, bitterhet og depresjon). Det er sånne mennesker jeg er så glad for å ha i livet mitt.

Selv har jeg to-tre tekster igjen har jeg kommet frem til. Det er ikke bare-bare. Men jeg har en viss anelse om hva noe av det skal være. Har nesten begynt litt også. Det hele handler bare om å komme i gang. Når man først har kommet inn i det, så går det som en lek. Nesten iallefall.

Men jeg fjaser bort mye tid. Men jeg koser meg også. Koste meg med å ta bilder i parken i går. Koste meg med å sitte sammen med Gud og en sovende Turbo i parken i solskinnet. Koste meg på Bryggerhuset med Roberto. Koste meg med fotoshot av Gud i går. Moro å bare fjase :) Takk og lov har jeg vært fornuftig innimellom. Jeg har redigert innimellom.

I går kveld tok jeg meg fri fra hele greia. Fikk besøk av en kompis. Moro, absolutt. Jeg sliter med å finne navn også. Fått mange fine forslag da :) Det er ikke det det står på. Jeg føler bare ikke noe passer. Jeg tror kanskje jeg må komme på det selv. Men forslag tas imot med takk!

Nå har jeg laget meg mat og skulle egentlig til å sette meg å se en film, men brått ringte Gud å lurte på om jeg ville ha besøk, så da spurte jeg om hun hadde spist, noe hun ikke hadde gjort. Så da blir det middag på oss hele gjenget :) Hyggelig!

Æsj, dette innlegget ble elendig. Null inspirasjon. Noen som vil gjesteblogge? :D

