Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Sliten. Jeg er så utrolig sliten. Dagen begynte bra. Rakk å bruke god tid til morgenen. Rakk til og med å spise frokost! Fikk skyss til byen. Lekte litt detektiv for en svensk venn. Haha! Glemte lommeboka på bussen, men fikk en kaffe på kaféen min. Fine kafémannen :) Stress til sommermarkedet begynte. Kunne begynt før. Minst. Kanskje det bare er meg som blir lett stressa og vil at ting skal se bra ut. Fikk til slutt lov til å henge opp alle bildene på egenhånd. Prøvde å få rot i system. Klarte det rimelig greit, til tross for at kaffen gikk i bakken istedenfor magen. Opp og ned tre etasjer. Takke seg til heis! Printe ut flere bilder. Få tak i flere bilder. Brått var bakgården på skolen fylt av folk! Sommermarkedet var i gang :)

Gitarspilling og grilllukt. Masse mennesker, latter og prat. Tok med en bunke med flyers. Jeg og Nath. Vi tuslet rundt på utsiden. Var innkastere. Løp etter folk. La flyers på bilene. Ble tatt for å være parkeringsvakt. Satt på brygga og tok en røyk. Hvilte føttene. Slitne føtter. Spiste grillburger og solgte et fotografi. Utrolig moro! Fikk skryt. Hæger var også innom. Jeg og Nath lekte i studio. Slappet av i møterommet med andre medelever. Letet etter systemet i rotet. Vi fant det ikke. Men godt å vite at jeg ikke er alene om å tenke slikt.Bilde: <3

Den siste uka har vært utrolig stressende. Prøver å få boka ferdig. Vil så gjerne at den skal bli fantastisk. Eller… Jeg vil at den skal bli slik jeg har for meg at den er i hodet mitt. Kunne ikke bare hodet mitt blitt koblet til en printer? Så hadde jeg sluppet å redigere bilder i tusentall. Hadde jeg bare fått en tidsfrist litt før. Æsj, jeg gidder ikke engang å ta den diskusjonen en gang til…. For sliten til det.

Vel tilbake i Halden kom Gud med lommeboka mi. Hun hadde hentet den på busskontoret mitt. Takk til ukjent medreisende som hadde funnet den. TUSEN TAKK hvem du nå er. Gud kjørte meg hjem. Tok en røyk med henne før jeg gikk inn. Vi lo av at vi hadde like sokker i dag. Haha, elendig humor!

Låser seg inn med to puser som nærmest skraper på døra. Slenger veska fra seg på sofaen. Slenger seg selv rett etter. Litt som dette:

