Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , ,

Dagen i dag har vært fint og rimelig ålreit :) Sto opp ganske sent, men hey! Har jo ferie jo ;) Mens jeg satt å daffet i sofaen og tittet litt på gulvene som burde tas, ringte Roberto å spurte om jeg ikke ville komme til byen så han kunne spandere kaffe på meg. Påspandert kaffe sier man jo ikke nei til, så fikk på meg noen filler og gikk mot bussen. Det var da jeg innså hvor elendig varmt (KLAAAAAAMT) det var ute. Svetta jo ihjel på den lille fem minutteren med gåing til bussen jo!

Fremme i byen ble det kaffe og vi hadde ikke sittet å snakket lenge før Blomst og Kokka dukket opp. De slo seg ned sammen med oss og sammen satt vi å snakket og Roberto spiste kake, frem til Blomst skulle på jobb. Jeg og Roberto ble sittende en stund til og Topplua tuslet forbi. Siden jeg hadde lyst på is gikk vi også en tur ned på Grotten på Torget for å kjøpe softis. Det er faktisk den første softisen min i år! Mens vi tuslet langs brygga og nøt varmen og tittet på båtene, møtte vi på ekstra-mamma og ei venninne av henne. Snakket litt, før vi tuslet hjem til Roberto og jeg fikk et glass vann og egentlig skulle låne Walking Dead, men siden han ikke fant den, så gikk jeg tomhendt derifra.

Endte med å ringe Stjernevall for å høre om vi skulle ta en kaffe og han sa ja til det, men at han ikke kunne før om en times tid. For å slå ihjel litt tid, gikk jeg innom Blomst på jobben hennes. Hang der en stund, testet ut ulike parfymer og har funnet ut hvem jeg ønsker meg til bursdagen! Skal snart rote meg til å skrive et innlegg om bursdagsønsker forresten ;) Fikk også med meg to Noka-måltider jeg har tenkt til å teste ut. Noen som har noe erfaring å dele? :) Og en parfymeprøve! Sånt liker man :D

Tuslet tilbake på Bryggerhuset, kjøpte en mocca og tok med meg en avis ut i sola. Satt der og leste til Stjernevall kom med lille prinsessa si. Hun lå og sov, men var veldig fin da ^^ Sammen satt vi å skravla før vi gikk å møtte noen kjentfolk på benkene og mens Stjernevall gikk for å besøke slekta si, ble jeg sittende å skravle med KimB, Ingrunn, Britt og vesle Julie-fina.

Så var det på tide å ta bussen hjem og der møtte jeg på Flua, så skravla med han på vei hjem :) Så alt i alt har jeg fått sett en del folk og tatt igjen litt sosialt etter en del dager hjemme.

På vei hjem gikk jeg innom naboen (dvs. tante & onkel Tisdærn). Ble sittende der å skravle en stund også, før jeg lånte med meg gressklipperen hjem og fikk klippa alt sammen. Jeg har iallefall vært litt flinkis, men dagens Flinkisdiplom går nok ikke til meg, men til BT!

Uansett… Resten av kvelden etter gressklippinga ble det en røyk og mer skravling med tante og onkel. Jeg vet nå hvorfor en bever har flat hale f.eks. Jauda ;) Onkels evinnelig tørre humor ass xD
Vel hjemme ble det en dusj, kveldsmat og fjasing på nettet og nå som begge kattene er inne skal jeg gå å legge meg og kose med dem ^^ Nabokatten Nils er litt flink da, som jager pusene mine hjem om kvelden så jeg slipper å stå å rope på dem :) Flink Nils!

I morra loooover jeg å vaske gulvet! Og stikke en tur på NAV med noen greier, såå skal jeg på middag hos Adler Nilsen :D Blir nok bra!

