Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , ,

På fredag vekket Roberto meg og jeg dro til byen for å sitte på Bryggerhuset i flere timer sammen med han og drikke kaffe og spise franske macroner. Det var en smaksopplevelse. Så crispy, så mykt, så ubeskrivelig godt. Må ha fler. Neste gang. Det er hyggelig på Bryggerhuset med Roberto.

Etterpå tuslet jeg litt rundt i byen i noen timer.

Jeg elsker å finne skrift på veggene som er fint eller morsomt. Dette var litt morsomt. «Rike bare leker mennesker» «WORD!»

Jeg gikk til Tistasenteret å hilset på Frk. Gustafsson og Moen. Tok en røyk, småprata og jeg gikk inn. Gikk ut. Gikk på Lilys Diner å spiste amerikansk lunsj som var så sent at det ble middag.

Jeg gikk til lyskrysset og så min ubiologiske dog obligatoriske mor krysse gangfeltet med en venninne. Vi gikk til stampuben. Vi drakk kaffe og vann. Tok en røyk. Ikke mye moro der, så jeg og «ho mor» gikk til Kongens Brygge. Hun får personalrabatt der. 42 kr halvliteren. Fin pris. Helt klart. Vi drakk øl og det blåste. Vi drakk øl og Stjernevall ringte meg for å si at han kom nedover. Vi drakk øl og Stjernevalls «brother from another mother» slo seg ned. Samme gjorde Catface. Så blåste det og vi satt oss lenger inn. Under tak. Vi skravlet og drakk øl og det var fint.

Noen dro. Jeg og «mamma» spiste pizza. Delte en italiensk en mellom oss. Jeg møtte på Inafina og navnsøster Lund. Jeg og «mamma» gikk på Karjolen. Ikke mange som var der. Hilste på H-E. Vi danset litt. Drakk mer. Skravlet med alle i lokalet når to blonde jenter hoppet skrålende inn i lokalet. Det var KusineOslo og Kusine3! Mer skrik, klem og dans. Fotografering begynte å ta av:

Haha, jauda! Vi er jo fine, sånn egentlig. Litt iallefall.
Fikk til slutt sitte på med Kure hjem fra byen. Snilleste! :) Også fikk jeg bakt potet av «mamma».

Lørdag var jeg fin i formen men visste egentlig ikke helt hva jeg ville. Men så ville Daniel at jeg skulle komme til byen en tur. Spandere en øl og greier. Så stakk ned på Rekekaféen og tok noen øl med gutta og der var det masse fisk i vannetSå vi satt der og jeg ble litt bedre kjent med en som het Ole og H-E som jeg hadde møtt kvelden i forveien. Veldig hyggelig :) Morsomme gutter!

