Stikkord

, , , , , , , , , , , ,

Daaa har jeg kommet hjem fra noen flotte dager i Sandefjord! Skulle egentlig bare besøke BT og ta en liten kaffe med Amadeus, men så inviterte Amadeus meg til Larvik idag (torsdag), så da ble jeg en dag til hos BT i Sandefjord.

Orker ikke å skrive om alt nå, for jeg burde vel sånn egentlig komme meg til sengs. Skal bli litt digg å sove i min egen seng også. Og kose litt med pusene, ikke minst! Tenkte å skrive litt mer i morgen, men kan fortelle kort at jeg har fått en ny venn og det er Aragon. Aragon er en fin liten Cairn Terrier-vofse som er utrolig oppmerksomhetssyk og veldig glad i kos :)

Utenom det kan jeg fortelle at jeg har hatt noen supre dager i Sandefjord :) Utrolig deilig å komme seg bort fra Halden og ikke minst henge litt med fine mennesker man ikke ser så ofte. Rakk jo også en tur til Larvik for å besøke Kim Amadaus og hans kjære :)

Lover å komme med mer i morra. Nå erre natta! :)

