Stikkord

, , , , , , , , , , ,

Siden jeg har bursdag om en 14-dagers tid er det jo bare å begynne å tenke på gaver. Haha! Jeg skal lage en ønskeliste som alle år tidligere. Egentlig blir jeg glad for alt jeg får, altså. Men noen ting ønsker jeg meg jo mer enn andre. Blant annet ønsker jeg meg flere deler til Pip-serviset mitt. Hittils har jeg:

3 tekopper med askjett
3 store middagstallerkner
5 vanlige frokosttallerkner
2 små skåler

men jeg vil jo ha mer! :D Du får kjøpt deler i flere ulike interiørbutikker, bl.a. Yngvills Gaveri på Halden Storsenter :)

Også ønsker jeg meg denne fra Lush. En vanilje- og sjokoladescrubb til leppene. Smaker fantastisk.

Jeg har også funnet en drøss av disse magnetene jeg samler på og her kan du se noen av dem:

Disse og flere morsomme ting kan du blant annet finne hos Kitschagogo. De har også denne fantastiske «I’m the Kind of Dirty You Can’t Wash Off»-såpedispenser.

Hva mer ønsker jeg meg? Jo! Et helikopter! :D
TV-serier er ei heller å forakte:

Sier heller ikke nei til et macro-objektiv! ;D Og gavekort på f.eks 7 små rom! Eller noe annet fint interiør-ting som passer fint inn her. Eller blomster. Egentlig er jeg ganske enkel å glede :)

