Stikkord

, , , , , , , , ,

Det er sommer, det er sol og det er søndag! Nå har nettopp Gud vært innom en tur for å planlegge hvor veien går videre. Som de to siste sommerne skal jeg til Danmark for å besøke pappa og denne gangen skal Gud og Turbo være med!
Dette har jeg jo egentlig fortalt om flere ganger før i bloggen, men grunnen til at jeg forteller dette er at vi reiser i morgen. Dermed vil jeg ikke blogge så veldig mye den kommende uken. MEN! Det betyr ikke at bloggen vil være død i ei uke. Jeg har laget blogginnlegg som poster seg automatisk utover dagene, så det er lov å følge med for det :)

Selvfølgelig kommer det garantert masse å fortelle om når vi kommer hjem og jeg skal få Gud til å lage et innlegg også. Og det blir nok en haug bilder også, vil jeg tro :)

Vi skal iallefall kose oss masse! Også håper vi at nettopp DU får en like flott uke! :D

Tumblr_m507ocures1rwfnm3o1_500_large

Kjeder du deg kan du alltids lese innleggene under, som handler om de tidligere turene til Danmark :)
I need another chance to live
You should have been there!
Oppdatering fra Sleep In Green

