Stikkord

, , , , , , , , , , ,

Har vært litt til og fra med nett, men nå har det løst seg litt :) Begynte på skolen på torsdag og håper virkelig det kommer flere elever på Daghøyskolen i løpet av måneden. Vi skal starte med å lage en felles Minnebok for de første ukene og selv har jeg null peil på hva jeg skal lage til den. Kommer vel på noe lurt til slutt!

Fredag var det bussing hjem med Roberto og vi har fantastisk useriøse samtaler på bussen. De får meg til å smile uansett hvor kjip dagen er, så takk til deg for det ;) Tilbake til Halden var det rett på Bryggerhuset for å ta en kaffe med Maryan og brått sluttet også Reka og Waldemar seg til gjengen. Måtte tilslutt forlate gjengen for å gå hjem å lufte Strike, få i meg mat og rydde litt. På kvelden skulle Maryan og jeg drikke litt. Endte med å sovne på sofaen etter middag, så fikk ikke rydda så mye, men nå er det ganske greit her fra før da. Fikk slengt meg i dusjen og i tillegg ringte Reka som også var ille tørst. Tre glade jenter, vin og øl. Gode samtaler, morsomme samtaler, triste samtaler. Såååå bytur!

På Kongens møtte vi Suz og overraskende nok Batman (en gammel kompis fra vidregående). Ingen av oss har sett han på rundt sju år, så utrolig moro! Møtte også Myggen og Stjernevall. Og herregud som jeg og Stjernevall dansa! Resten forsvant litt, men man har det jo ikke mer moro enn man lager sjæl. Dansa oss nesten i hjel. Ble til og med et lite nach med Stjernevall og Myggen. Ikke spør meg hvorfor jeg har tatt det bildet under her. Fant det tilfeldig på telefonen nå x]Superhyggelig og ikke minst utrolig gøy å sitte å synge Disneylåter med gutta xD Hakuna Matata!

Lørdag var slitsom. Jeg var sliten etter altfor få timer med søvn, men endte en tur på Bryggerhuset hvor jeg fikk i meg noe mat og pratet med Roberto og Topplua. Gikk så hjem og Maryan kom innom utover kvelden. Så ringte Gud. Hun lurte på om ikke jeg kunne kjøre bil med henger og siden jeg har gjort det før og det var litt krise, stilte jeg opp i beste Redningspatruljen-style! For et styr. Først kom Gud å hentet meg med søstra og Turbo i bilen, så kjøre å hente tullingen av en bror. Han hadde nemlig klart å helle på båtolje istedenfor mopedolje…. Ikke rart ikke scooteren ville gå mer! Så bar det hjem til foreldra hennes for å hente en henger og stropper og sette fra oss søstra og Turbo. Så var hengeren full av driiiit. Stress for å få tak i annen henger. Mange telefoner senere fikk vi låne bilen til naboen til Gud. Stor bil! Hjem til han, hente bil, kjøre til scooteren, få den inn i bilen og dermed måtte Stian sitte å holde den fast hjem til foreldra, før jeg og Gud kunne kjøre å levere bilen og hun kunne kjøre meg hjem igjen. Stress? Neeeeida *sarkasme* Noen burde bli flinkere til å sjekke olja si, spør du meg!

 

Søndagen har gått med til å slække og ha besøk av Gud og søstra hennes, slække enda mer og bare skrive :)

