Stikkord

, , , , , , , , , , , , , ,

Siden jeg ikke har hatt nett på en stund har jeg heller ikke fortalt så mye. Kunne sittet å ramset opp, men det får holde med noen bilder fra ulike anledninger :)

På bursdagen min laget jeg fingermat til ikke mindre enn tolv oppmøtte. Jævla stolt!

 

Jeg har fått lov til å legge ut en av bildene av Roberto fra bursdagen min. Han pleier vanligvis ikke å ha caps. Ikke Hawaii-smykke heller i grunn. Han kommer til å hate meg litt for bilde, til tross for at dette er det beste av dem. De andre er tredvetusen ganger verre.

Vakre roser som jeg fikk av mamman min til bursdagen :D <3Jentekveld hos Blomst med henne og to venninner til. Kokka sto for maten. Nydelig entrecote, bakt potet, hjemmelaget bearnesaus og greier. Masse vin også forøvrig. Koselig kveld som skal gjentas!

Jeg, Reka og Maryan satt på Bryggerhuset med Waldemar en dag. Plusetlig forsvant han og kom tilbake med tre røde roser. En til oss hver. Resten av gutta jeg kjenner har noe å lære av han. Mulig han har noe å lære av dem også, men det er en annen sak! Hahaha x)

 

Dette er Strike som jeg passer. Her er vi i parken forrige lørdag. Til slutt dukket kusina mi opp og Strike ble yr av glede over å kunne slikke på flere mennesker enn meg. Den hunden har seriøst et slikke-problem. Avhengig av å slikke på hånda, i tryne, leggen (spesielt leggen). Maryan fant ut på et vors at det enda vanskeligere å ta push-up nå enn det det var på vidregående. Før klarte hun en. Nå klarer hun ingen x)

 

Flygende hund i farta! Strike hopper over kanten på verandaen. Synd han ikke hopper tilbake igjen og.

Også har jeg jo vært masse på Bryggerhuset. Faktisk nesten litt for mye. Tror jeg har vært innom der hver dag forrige uke. Ser du spurven?

 

 

 

