Stikkord

, , , , , , , , , , ,

Dette har egentlig alt i alt vært en bra dag :) Jeg har fått litt lengre planer og kan nå svare på hva som skjer etter jeg er ferdig på skolen til jul. Det er jo nemlig slik at NAV mener at jeg ikke lenger har noe på Daghøyskolen etter jul. Trist, men sant. Men siden jeg har flotte mennesker rundt meg, så betyr ikke det at fra nyttår går jeg en usikker fremtid i møte.

Jeg og saksbehandleren min dro innover mot skolen ved ni-tiden i dag. Vel fremme rakk jeg og vise henne litt rundt før mr. Gurvin kom og fortalte henne enda mer. Så hadde vi et møte og jeg ble tilbudt å få praksisplass frem til sommeren! Sånt sier man selvfølgelig ikke nei til :) Så da får jeg jo på en måte fortsette likevel :) Hva jeg skal gjøre er enda litt usikkert, men det skal vi nok finne ut av! n g

Etter å ha spist lunsj på skolen kjørte vi hjemover og hadde god samtale i bilen. Du kan si hva du vil om NAV, men noen ganger finner man løsninger.

Det skjer mye annet spennende også, men det vil jeg vente med å fortelle om til ting er litt mer avklart.

Ellers har dagen gått rolig for seg. Jeg har ryddet litt og sittet å redigert bilder til «Minneboka» som er et prosjekt vi holder på meg på skolen. I tillegg har jeg fikset litt på noen andre bilder. De kan du se på fotobloggen min i innleggene «På en vegg i Fredrikstad står det:«, «Life is an adventure» og «Remember to always say«. Må bli flinkere til å poste bilder der og ikke bare ta skippertak! Og husk, det er lov til å kommentere altså ;)

Det er så deilig å være hjemme og Sokrates har knapt forlatt meg i hele dag. Han har fotfulgt meg hvor enn jeg har gått og når jeg kom hjem idag, mjauet han til meg utenfor døren. Tydeligvis har de savnet meg noe enormt mens jeg har vært borte. Fine kattepusene mine<3

I morgen er det fri og jeg skal til legen for å sjekke noen ting også skulle jeg handlet litt og sånn. Vi får nå se. Ta en ting om gangen, så løser alt seg :)

