Stikkord

, , , , , , , , , ,

Nå sitter jeg bare å venter på at Gud skal komme å hente meg, så bærer det hjem til henne og ha jentekveld :) Det blir koooos! Og selv om ingen av oss er i form har vi iallefall hverandre. Hun er visst veldig forskjøla og jeg, jeg har ørebetennelse og vondt i armen. Armen aner jeg ikke hva jeg har gjort med, men den venstre armen er ikke helt bra når jeg løfter den opp. Også er det jo øret da. Hadde vondt i øret forrige helg også, så tenkte å sjekke det når jeg var hos legen på tirsdag. Men på tirsdag hadde jeg ikke vondt og legen sa det bare var litt betent, men hun skrev ut en resept på noen dråper som heter Terra- Cortril Polymyxin B. Jeg somla meg ikke til å hente de ut samme dagen og glemte det litt bort siden jeg ikke hadde noe vondt lenger, men i går kom altså smertene tilbake og denne gangen verre.

I går kveld var jeg med Fjasemor på en seanse på Festningen og jeg er veldig glad for at vi satt på første rad ellers hadde jeg ikke hørt noe som helst. Dro så hjem til mamma for å sove der (da kunne jeg nemlig sove litt lenger enn til 05 om morran). Mamma renset så vidt litt i øret for meg, noe som gjorde veldig vondt, før jeg tok noen sterke smertestillende og gikk og la meg. Sov utrolig dårlig og våknet flere ganger av at jeg hulket(!) fordi det gjorde vondt. Våknet ved seks-tiden og hadde enda vondere og bestemte meg for å bli hjemme fra skolen. Høye lyder skar i øret og det gjorde så vondt at jeg hulket litt til. Blir jo bare mer og mer følsom når jeg er syk, jeg… Fikk ikke sove mer heller, så endte med å gå å kle på meg og la meg på sofaen og så på Cake Boss på tv sammen med Bea (katten til mamma). Sovnet til slutt og våknet halv 11 av mamma som hadde laget frokost. Hun hadde nemlig fri fra jobben i dag, så hun hadde varmet rundstykker og kokt egg. Desverre klarte jeg ikke å spise så mye, men litt gikk jo ned. Så slappet vi av og jeg sjekket pcen hennes (som hun mente det var noe feil med (mens som det ikke var annet enn at jeg måtte oppdatere Firefox), før vi dro til byen.

Jeg kom meg på apoteket og fikk hentet dråpene og mamma gjorde noen småærender før hun kjørte meg hjem.
(Dette rakk jeg å skrive før Gud hentet meg i går…)

Når Gud kom å hentet meg dro vi på Kiwi å pantet flasker for godt og vel 200 kr. Det sies jo at man bør spare flasker til dårligere tider :P Vi handlet inn litt snacks og endte med å bestille pizza fra Stjernen. Og siden Gud ikke har tv-kanaler for tiden heller ble det å se The walking Dead! Har hatt lyst til å se den lenge og verken jeg eller Gud har turt å se den alene. (Vi vet jo hvordan jeg er med zombier…) At Gud også er åpen for zombier gjorde jo det hele mer… «gøy» :D

I starten gjemte vi oss bak en pute, men etter hvert som vi så episodene ble vi mer og mer følelsesløse og mindre redde. Vi har ved flere anledninger sittet å kjeftet på skuespillerne som er idioter og setter livet sitt i fare. Sånn ville jo ikke vi gjort det, hvis om atter. Så har vi i tillegg gitt navn på folka.

Søstrene (på hver sin side ytterst), Kameraten (sagt med skikkelig Østfold-dialekt), Asiater’n, Carl, Kjerringa, Poltimann, Nissen/Grandpa er noen av de som spiller i Walking Dead. xD

Her kan dere se meg og Gud som zombier forresten!

Sånn, da skal jeg gå å gjøre ting jeg egntlig burde gjøre! *gå å være fornuftig*

