Stikkord

, , , , , , , , , , , , ,

Helg! Søndag! Slappfisk!

Fredag startet det med Sverigetur sammen med Gud før vi hentet Turbo i barnehagen :) Vel hjemme hos dem ble jeg ute og tok en røyk med Tinka og Frk. Lyng og hilste på små kaninbabiser ^^ Bittesmå, fine venner!
I mens laget Gud mat og vi så Hangover 2 mens vi spiste. Grilla kylling og salat var namme-nam! Etter Turbo hadde lagt seg så vi den siste episoden av The Walking Dead, sesong to. Vi rakk jo ikke det forrige helg. Resten av kvelden fjaset vi på nettet og snakket om alt og ingenting. Vi snakket om kjærlighet og slasker, snille gutter og idioter. Vi snakket om klær og minner. Så sovnet vi til slutt :)

Lørdag var det duket for Høstmarked og til tross skikkelig høstvær med regn og vind dro vi til sentrum. I gågata var det masse boder med forskjellige ting. Tittet litt og gikk en tur på Storsenteret. Der fant vi verdens søteste lue, så jeg kjøpte den til Turbo :)

Så måtte vi jo ha kakao, så da dro vi på Bryggerhuset :)

På vei hjem ble jeg spurt om jeg ville være med hjem til mamman til Gud å spise middag på kvelden og siden jeg ikke hadde noen andre store planer sa jeg jo ja til det :) Dro først en tur hjem til meg, så hjem til Gud og da stakk jeg en tur innom Tinka og Leon igjen :) Til slutt dro vi til Fagerhøiene og fjaset frem til middagen. Den besto av Fagerhøi-mammans hjemmelagede kinesiske gryte og ris. SUPERGODT!

Søndag og siste dagen fri før hverdagen kommer. I dag har jeg vært på babyshower siden Aukrusttrædet og typen skal ha en liten en i november. Man kan lese mer om graviditeten hennes på bloggen: Lille hjerte nurk. Masse ukjente mennesker og barn, men det gikk da greit for det. Masse gaver til den lille og masse kaker til oss :D Noen av kakene var ekstra flotte, syns jeg!

