Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Dette kunne fort blitt en dårlig dag. En skikkelig ræva dag. Når man forsover seg, føler seg susete i hodet og ingenting føles bra, kroppen verker og humøret er så som så.. Vel, da forventer man ikke noe annet enn at dagen skal fortsette sånn. Jeg ble sittende foran pcen i mange timer og glo. Glo på ingenting egentlig. Hadde noen samtaler med de vanlige folka på facebook. Random. Tittet på det møkkete gulvet. Spiste et par brødskiver til frokost/lunsj. Orka ikke sette på musikk engang. Tok noen telefoner. Random. Tittet på gulvet igjen. Lurte på hva kvelden ville bringe. Følelse av totalt ensomhet. Bestemte meg for å gi faen og vaske gulvene. Endte med å støvsuge og vaske gulv, vaske opp og ta trappa + badet, før jeg tok et langt bad. Og dermed var humøret så mye bedre :D

Jeg vet egentlig ikke hva som fikk humøret til å bli bedre, men noen ganger hjelper det å bare si «Fuck it! Jeg vil ikke ha det kjipt!» tror jeg :) 

Noen ganger må man vel bare gi litt faen i forventninger, krav og styr og mas? Jeg tror det bare er bra. I små mengder altså. Sånn for typ en kveld eller noe.

Etter badet hev jeg på meg noe undertøy og en diger herreskjorte jeg har liggende i skapet av uante grunner. Husker jeg kjøpte den, men hvor har jeg ikke peiling på :P Haha.. uansett :P Tæller nå rundt her med det og ullsokker, har tent masse stearinslys, har på musikk som gjør meg glad og endte med å bestille pizza. Er man slækk og gir litt faen er det jo ingenting som passer bedre enn bestillingsmat? :)

Resten av kvelden har jeg surra rundt på nettet, sett gamle episoder av Big Bang Theory (og ja, jeg vet at nye episoder har kommet ut, men jeg ANER ikke åssen jeg laster ned sånne ting. Noe som minner meg på at Roberto har lovt meg et kurs i nettopp det. Husker du det? ;) ) Vel, uansett. Til slutt, når jeg egentlig skulle rydde opp pizza-eske og hente mer vann (ja, for man glemte jo å bestille brus til, men hva gjør vel det meg? Jeg er jo en vannelsker. True story bro!)… Vel, jeg endte med å ta meg en øl. Hadde EN Borg stående i kjøleskapet og tre Tuborg fra i sommer liggende. Etter det har jeg med flere annledninger danset rundt, bare fordi jeg har hatt lyst.

Vel, det ser sikkert ikke så sinnsykt bra ut, men jeg bryr meg ikke. Det er ingen som ser meg der jeg hopper rundt i den digre skjorta og later som jeg er dødsdigg xD Det viktigste er at akkurat nå har jeg det bra og slik akter jeg at det skal fortsette :)

Noen av sangene jeg har danset til i kveld er (bare sånn for å vise hvor allsidig musikkenstilen min er):




