Stikkord

, , , , , , , , , , , ,

I morgen drar jeg til OOOOOOSLO! Og jeg gleder meg til å se noe annet. Jeg gleder meg til å tilbringe tid med kusina mi når hun ikke sitter på lesesalen og leser kjemi. Jeg gleder meg til å snakke med Tittin igjen, gleder meg til diskutere med Pichacu og jeg gleder meg til å fjase med den andre kusina mi. Jeg gleder meg til å henge med Kaja og Stian og få litt tid sammen rett og slett.

Jeg gleder meg til å gå i butikker som ikke finnes i Halden. Jeg gleder meg til å sitte på en kafé (som ikke er Bryggerhuset, uansett om det er sykt god mat, bra service, flott kaffe og en Kim som synger fra kjøkkenet) og titte på mennesker som jeg ikke kjenner og ikke møte et eneste kjent menneske (til tross for at jeg kjenner en gjeng flotte og enestående og rare mennesker her i byen).

Jeg gleder meg til å pynte meg og gå ut å spise. Jeg gleder meg til å rusle rundt i Oslo og bare være meg, med kamera i veska. Jeg gleder meg til å gå på Høstutstillingen. Den har jeg ikke vært på siden 2007 trur jeg. Og der er jo forgæli.

Egentlig var jo planene annerledes, men jeg tror jo at det er en mening med alt som skjer. Jeg vet det er en mening med at jeg drar til Oslo. Jeg vet ikke hva, men det er en grunn. Og det spiller ingen rolle hva det er. Ting er stadig i endring og det er så deilig, så deilig at det går i riktig retning :)

Og siden jeg blir borte noen dager kan jeg ikke love at jeg får oppdatert bloggen min egentlig. Fortsatt litt usikker på om jeg skal dra med pcen eller ikke. Blir det noe død-tid så får jeg alltids oppdatert noe også har jeg fikset noen sånne blogginnlegg som poster seg selv.

Uansett, ha det superduperfantastisk resten av uka. Kos deg! Og ikke glem at du er bra nok akkurat slik DU er :)

