Stikkord

, , , , , , , , , ,

Søndagen er straks forbi og jeg burde allerede dusjet og ligget i senga. Istedenfor sitter jeg her på nettet og fjaser, og har en katt på magen.Ellers er livet ganske greit, til tross for upraktiske plasseringer av katt. Hun har en tendens til å komme å tælle rundt på meg når jeg sitter ved pcen. Oppmerksomhetssyk? Aldri hørt om :P Men det er litt kos også da, faktisk :)

Har hatt en strålende helg! Rolig en kveld og full fart en annen kveld. Sånn det skal være innimellom :) Moro var det iallefall! Tenkte å fortelle mer om det i morgen, ellers kommer jeg meg aldri til sengs.

På bildene sees forresten Prinsesse Snø. Hun er søsteren til Sokrates og Sara. Hun har bodd med Luffe og Stjernevall, men når Stjernevall måtte gi fra seg begge kattene fikk jeg Prinsesse Snø tilbake. Hun og Sokrates har blitt gode venner igjen de :)

Takk for helga til menneskene som har vært med<3 Også håper jeg at akkurat DU har hatt en knakende god helg du også!

 

 

