Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

På lørdag hadde jeg ingen planer og på slike dager ender det ofte med å skje noe spennende. Jeg er åpen for det meste, misforstå meg rett :P Haha..

Alt jeg visste var at Tinka skulle komme en tur, så jeg tenkte at vi fikk ta det derfra.

Først gikk vi en liten tur og kastet løv opp i luften.

Så gikk vi hjem til meg, drakk kopper med te, satt under pledd, snakket og fjaset. Laget middag. Pølsemiddag :) Drakk mer te. Snakket om at vi skulle hatt en bil, slik at vi kunne tatt en rægge-kveld igjen. Evigheter siden sist.

Brått fant vi ut at vi kunne tilby oss å være sjåfør for noen og brått hadde vi fått jobb for kvelden. Endte med å være sjåfør for faren til noen venner av oss, Herr. Busssjåffis. Og jeg skulle kjøre amerikaner for første gang i mitt liv. Ille nervøs, men gikk jo bra da :) Kjørte mot Sjærhalden hvor det allerede var en haug kjentfolk på puben der. Dro så videre til Fredrikstad, men en pit-stopp i Hvalertunnelen for en liten pissepause. Der kan du se Øisjøfoss stikke snuta inn i bilen for å hilse på mens resten pissa :PSå cruisa vi rundt i Fredrikstad. Kjørte streeten og fikk mange reaksjoner på bilen. Alt fra tommel opp og «Jævla fet bil!» til «Hva faen!?» Moro var det iallefall. Er ikke bilen fin forresten?

En glitterlatkkert 56-modells Ford med sjakkrute-detaljer vekker en del oppsikt kan du si!

Alt i alt en vellykket tur! Ifølge mannfolka i bilen besto jeg prøva og kjørte skikkelig bra. De mente at med meg som taxisjåfør ville det ikke bli noe problemer. Fikk også forespørsel om jeg kunne kjøre på skjærtorsdag og 16-mai også. Vel, vi får nå se på det :P Da skal det være betaling. God betaling! :P

Var utrolig sliten når jeg kom hjem, men utrolig moro å gjøre noe litt annerledes en lørdagskveld også. Masse nye minner, opplevelser og inntrykk. Hva er vel bedre enn det?

Søndag gikk med til å ha besøk av Gud og en liten fotoshoot til den nye boka mi. Blir braa! Desto bedre å høre at hun også likte noen av bildene ;) Ellers spiste vi middag med Pip-serviset og krysstallglassa. Må gjøre det litt sånn ekstra fint på en søndag, til tross for enkel middag :) Alltid like kos å ha besøk av Gud, for vi ler av det teiteste som finns og snakker om alt mulig. Utrolig hvor glad jeg er i den jenta :)

 

 

