Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Helga har gått unna igjen :)

Fredag var jeg tidlig på skolen, og før jeg dro hjem hadde jeg satt opp en plan for videre sammen med ene praksis-damen, Anne.

I Halden igjen dro jeg på Bryggerhuset og Roberto og Waldemar kom innom en tur, før også Catface dukket opp og tok en røyk med oss. Pratet og lo og hadde det ganske så fint i grunn :) Til slutt dro alle og jeg gikk en tur på Storsenteret og tittet på Elleville dager. Kjøpte et par småting. Neglelakker, en ring og noe ørepynt, før jeg kjøpte en pølse i brød og gikk ut for å vente på at Gud, søstra og Turbo skulle hente meg :)

Vi durer til Sverige og jeg begynner å bli sliten. Har aller mest lyst til å krype inn i en sovepose og leke larve for noen dager, men det har man jo ikke tid til! Røyk og mat-shopping, før vi durer til Halden, så Kiwi, så hjem til Gud, lemper av mat, hjem til meg, lemper av mat, så ned til byen og lemper av meg ;)

Møtes SWE-Monica og får nøklene til bilen hennes, en fin liten svart golf. Kjører hjem til mamma, krangler, kjører til byen, oppdager at jeg ikke finner lommeboka, «that awkward moment når du er nødt til å dra tilbake til noen du nettopp har kranglet med», finner lommeboka, drar, handler to små burgere på Mækken og kjører til Roberto.

Spiser og titter på at Roberto vinner penger på nettet. Slapper av. Popper hodepinetabletter og sløver. Hodet og kroppen er roligere. Ut å kjøre. Til Tisdærn for å hente taxi-boka. Roberto tester meg på å finne frem til ulike gater. Det går sånn nogen lunde greit, tror jeg. Kjører oss bort i Sponvika og ser diger fugl. Fantasien min løper løpsk og jeg forventer zombier bak hver eneste sving :P Kjører til Best på Brødløs for å kjøpe Sælaburger (dette var dagen for fastfood jaaaah!). Spør etter Søla-burger og fyren bak kassa aner ikke hva vi mener. Gir opp og kjører til byen. Kjøper burger på Lunsjbaren og sitter i bilen å spiser. Kjører streeten. Kjører Roberto hjem. Tar noen røyk med Tinka i bilen.

Vel hjemme. Rett i seng. Utslitt. Sovner med det samme.

Lørdag.
Kroppen er slapp, humøret på bånn og hodet verker. Drar for å levere bil. Får te og blir sittende å skravle med SWE-Monica. Har stirrekonkurranse med Felix (katten hennes liker meg tydeligvis IKKE!) Får låne bilen frem til søndagen og kjører en tur til Gud. SKravler og fjaser en stund og drar hjem. Dusjer, spiser,  pynter meg og kjører til Moss for å feire Hanne og CH bli 50 år til sammen. 

Vel fremme i Moss og jeg skravler med CH og ser på gaveoppakking og snakker med folk jeg ikke har sett på et år. Blir overtalt til å drikke av Richard. Han har øl, så vi drar å henter hjemme hos han. Tilbake til festen. Drikker øl. Drikker fire øl. Begynner på den femte. Hodepinen kommer tilbake. Får piller og går å legger meg. Sovner noen timer. Våkner og snakker med CH. Resten av festen drar hjem. Alle sover. Sovner og våkner litt over 10 på søndag.

Står opp. Drikker vann. Går ut av huset med sovende mennesker. Setter meg i bilen og kjører hjem. 12 timer siden siste ølen burde vel gå greit? Stopper på bensinstasjon for å kjøpe cola. Røyker og drikker cola. Kjører og synger.

Hjemme i Dærn kommer Maselisa. Vi skal ta bilder. Snakker, fjaser og jeg tror Li ble temmelig oppgitt av oss. Utrolig mye moro man kan ha med en reflektor xD Sorry, men måtte bare legge det ut her på bloggen x)Snakker foto. Går ut. Fjaser i løvet. Tar bilder som blir bra og går inn igjen. Drikker te og snakker mer. SWE-Monica ringer og jeg kjører ned. Vi skravler og røyker. Er med henne for å se på skap, før hun kjører meg hjem. Resten av dagen går med på å spise sjokolade (herregud, jeg er så jævla usunn!) og se på How I Met Your Mother (sesong 7). Sovner nesten på sofaen. Trøtt. Skriver blogg. Skriver dette. Her og nå. Drikker sagt. Tar en røyk og hører på musikk. Sokrates mjauer. Det er sent. Sove nå.

