Stikkord

, , , , , , , , , , , , ,

Fin dag :) Har fått tatt bilder av tre mennesker til den nye boken jeg holder på å lage. Det er utrolig sporty av alle som stiller opp. Har tenkt til å skrive hva den handler om i et senere innlegg, så om du er nysgjerrig får du følge med videre ;)

Dro først til byen for å ta bilder av Waldemar. Fikk også hilse på katten Helmut (den fjerde). Waldemar smilte fint til fotografen og Helmut luktet desto mer på meg og tingene mine. Fine Helmut! :DTipper at det går greit for Waldemar at jeg slenger ut dette bildet av han her. Han har tross alt valgt å ha bildet som profilbilde på facebook anyway :P

Uansett!

Derifra gikk turen videre til Tinka, men først måtte jeg vente litt på bussen. Og rett foran meg sto en due som i samme øyeblikk oppdaget en halvspist bolle på bakken. Gledens dag for dua!Så, mens Tinka gjorde seg klar ventet jeg. Spiste et par brødskiver, prøvde å overtale gubben hennes til å bli med (klarte det ikke) og ta bilder av meg selv og hunden.Ja, bilde av hunden hennes ble jeg litt fornøyd med, så må bare få slengt på en copyright, så skal jeg legge det ut på fotobloggen min.

Fikk noen fine bilder av Tinka og til slutt dro vi bort til naboen hennes for å ta bilder også. Først var han rimelig skeptisk, men ble jo bra til slutt :) Herlig at folk stiller opp for meg :)

Etter fotograferingen var ferdig gikk jeg og Tinka tur med hunden og mens vi sto å pratet mens jeg ventet på at bussen skulle komme, dukket det en pusebaby opp. Og siden hunden til Tinka liker å spise katter ble det et skikkelig styr. Modige, lille pusen endte med å jage Tinka og hunden hennes avgårde, haha! Rakk ikke å ta bilde av Rex. Ja, jeg endte med å gi den et navn. Den var så liten og modig og virket så ensom at jeg holdt på å ta den med meg hjem. Å slippe ut kattunger før de har blitt gamle nok burde overhode ikke være lov. Der løp den rett ved en vei som folk kjører veldig fort på. Stakkars lille Rex. Uff, altfor bløthjertet om dagen..

Skulle egentlig fotografert Stjernevall i kveld, siden det ikke ble noe i går, men så måtte han jobbe overtid gitt… Får prøve å få det til en annen dag :)

 

