Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Hoi! For et vær det plutselig ble i kveld. Stopp! Vent litt… Alle har allerede skrevet om det tredve ganger på facebook. I know… Og alle vet at når man begynner å snakke om været, vel, da er løpet kjørt. Neida. Joda. Neida *jugekors bak ryggen*

Anyway… Plutselig blåste det opp og kom snø. SNØ! I oktober! Jauda. Gauda. Bevis:

Heldigvis kom mamma å hentet meg like etterpå. Hun måtte kjøre meg hjem, siden jeg har vært hos Yngvills Gaveri å hentet seks fine Pip-tallerkner. Bestilte dem siden jeg både hadde gavekort og tilgodelapp der. Så smalt jeg i ca 78 kr selv og vips var tallerknene mine :) Storfornøyd! Nå trenger jeg bare et sted jeg kan slå ut langbordet (det jeg fikk av pappa i sommer), så jeg kan invitere hele åtte gjester hvis jeg har lyst. Det er jo en vurderingssak egentlig. Kan til og med ha alle åtte til frokost! Men bare fem av de får varm drikke, haha! Jeg er så jævla morsom at jeg dør. Nesten.

Men, det har jo skjedd masse før i dag også. Eller… Ikke massse, men litt. Kan ta det i omvendt rekkefølge? Før jeg ble hentet og før jeg kjøpte tallerknene var jeg og Pikachu på Bryggerhuset. Der spilte vi kinasjakk med klinkekuler (sånn skikkelig gammelt vettu), spiste sjokolade og franske makroner, snakket og drakk kakao. Før det tok jeg bussen fra skolen og sov nesten hele veien.

Men jeg ventet på bussen hjem matet en jente duene.Før jeg gikk fra skolen vasket jeg røykerommet. Hadde tenkt å snike meg unna, men Monica fant ut at jeg kunne gjøre det. Det gikk som en lek. Jeg er jo så flink!

Tidligere hang jeg litt med gutta inne på leirerommet. Der satt Enock og Lawrence. Kult å se Lawrence igjen! Savner matlaginga hans. Vi lo og fleipa en stund etter jeg hadde vært på det gamle mørkerommet sammen med gutta i klassen. Da løp vi rundt etter lamper for å prøve å få til silhuett-portrettfotografering. Deretter hadde vi et møte rundt bøkene våre for å diskutere litt om hvor langt vi har kommet, hva man skal ha som tema og litt idéer. Før det prøvde gutta, jeg og praksisdamen Liz oss frem med silhuett-portrettfotografering. Vi fikk det sånn nogenlunde til etter masse forsøk. Satser på at det går greit med et eksempel: Men før det satt vi på røykerommet, spiste lunsj og satt på røykerommet, tittet litt på bildene jeg tok på tirsdag og jeg kom gående inn døren og masse folk sto i klassereommet og jeg gikk ut av heisen og jeg tok heisen opp i tredje etasje og jeg gikk inn i bygningen og jeg gikk fra 7/11 med en kaffe i hånda og jeg tok farvel med Robert og gikk inn på 7/11 og vi gikk fra bussen og jeg gikk av bussen og jeg våknet på bussen osv.. Du tar tegninga.

Der har du dagen min baklengs! :) Takk for meg :D

 

 

