Stikkord

, , , , , , , , , , , , ,

Jeg har hørt fra en venn at sommertiden er over og at natt til søndag skal klokkene flyttes. Følte at jeg måtte begynne i god tid …Tumblr_l2wk2omxu31qac6sjo1_400_largeHar allerede flyttet klokken fra soverommet til stuen og en klokke fra stuen til badet. Mest vanskelig var mikroklokken … Nå er mikroen i soverommet og den er vanskelig å bruke. Gjorde alt rett! Jeg holdt på i over en time. Var det ikke en time det skulle flyttes ? Er helt utslitt …Tumblr_mcgp609v3y1r60zwwo1_500_largeDette føles så unødvendig, for hvert år er det det samme, og hele vinteren må jeg vente med å flytte mikrobølgeovnen tilbake til kjøkkenet. Nå var jeg litt bekymret når jeg leste i avisen at noen telefoner og datamaskiner er selvgående, lurer på hvor jeg kan finne dem på søndag morgen, når jeg våkner … :/A26b48901f7a11e2b4ee22000a1fbe6d_7_large

Hva med de som har bil da? Den har jo selvfølgelig også klokke? Endrer posisjonen seg i løpet av natten? Hvor kan disse menneskene finne bilene sine på søndag?1273697-9-1335380088264_largeØnsker å dele dette med deg, så husk å begynne i god tid! Jeg håper virkelig at alt går bra for deg, også :)Il_fullxfull.321187784_large
 Og husk den gode regelen jeg nettopp lærte av jenta bak bloggen Prøveogfeile: «Når du tar FREM sommermøblene, så stiller du klokka en time FREM. Og når du setter sommermøblene TILBAKE, så stiller du klokka TILBAKE.»
