Stikkord

, , , , , , , , , , , , ,

I går var jeg på skolen. Kom litt sent, så fikk ikke med meg så mye av fotoundervisningen, men ble positivt over forandringene i klasserommet :)

Etter skolen ble jeg med frk. Steine og herr Sletten hjem. Der spiste vi litt mat, før jeg og frk. Steine hadde hobbykveld. Ble veldig fornøyd med det jeg laget. Skulle gjerne vist det frem her, men siden det er julegaver, så kan jeg desverre ikke det.

Fikk også servert god mat og hadde en utrolig koselig kveld med latter og prat. Når vi gikk og la oss ble vi ganske overrasket over å se at klokka var halv tre. Det var ikke det vi forventet, men tiden hadde gått fort. Den gjør jo ofte det i hyggelig selskap :)

I dag dro vi på skolen og lærte mer om silhuettfotografering. Ordentlig denne gangen, siden fotolæreren var tilbake fra ferie. Moro å få det til, så nå bare gleder jeg meg til Stjernevall har tid til å komme å bli fotografert.

Etter skolen har jeg bare slappet av og nå skal jeg ordne meg for å dra ned til Pikachu. Vi skal ut en liten tur i kveld. Håper bare det slutter å regne, for det er så utrolig kjedelig å gå i regnet når man har pynta seg. Må bare finne ut hva jeg skal ha på :S Hmmm…

I morgen er det jentekveld hos Gud! Det gleder jeg meg til :D Blir sikkert noe god mat og noen episoder av Walking Dead også skal jeg høre om hun er med på litt fotografering *titte pent på*

Ha en super fredagskveld uansett hva planene dine er! 

