Stikkord

, , , , , , , , , , , , , ,

Hei bloggen! xD

Dagene går og jeg har såvidt begynt å kjøre litt taxi. Hatt noen stille dager på jobben, men det er jo slikt det blir. Nå skal jeg også jobbe formiddagen i helgen, slik at det blir grytidlige morgener på meg. Kanskje jeg kjører nettopp deg hjem fra et nach i natt ;) haha

I dag har det vært en fin dag, sånn til tross for at jeg våknet rimelig forvirret klokka ti i morges. Kanskje greit å sette på alarm før man sovner? Våknet med telefonen liggende foran meg. Great! Men man depper jo ikke av den grunnen!

Dro til byen etter en lang frokost. Hadde møte på NAV med saksbehandleren min kl 13 i dag. Der snakket vi om hvordan skolen går og planer videre. Jeg har mistet litt motivasjon til å dra på skolen av ulike grunner. Høsten i seg selv er en krevende årstid for humøret og dermed psyken min, men som jeg sa i møtet i dag: «Det er kanskje en litt tyngre Cathrine som sitter her nå, enn i våres, men en desto lettere Cathrine enn i fjor høst». Saksbehandleren syntes det var godt og se og skrøt av fremgangen min. For selv om jeg til tider føler meg hundre prosent «frisk», så kommer det dårlige perioder. Men hva er vel egentlig frisk? Selv synes jeg Liseliten har skrevet en godt innlegg om det. Les Det er ikke et annet liv når du blir frisk på Lise sin blogg :)

Uansett! Samtalen med saksbehandleren min var utrolig ålreit. Jeg er ufattelig takknemlig for at jeg har en så herlig dame som gir så mye av seg selv for å hjelpe meg. Hun står virkelig på for å ordne opp i ting og er også utrolig positiv til de idéene jeg har. Som hun sier: «Det er jo ingen andre enn deg selv som vet hva som er best for deg». Det stemmer kanskje ikke i alle sammenhenger, men det gjør at jeg føler at hun lytter til det jeg har å si og faktisk liker det. Da må jeg jo gjøre noe riktig også? Vi ble iallefall enige om at jeg skal fortsette, frem til jul, på skolen, men at jeg skal trappe ned til tre dager i uken. Dette fordi jeg har begynt å jobbe og at overgangen til å gjøre begge deler ikke skal bli så stor.

Etter møtet dro jeg til Bryggerhuset for å møte Roberto. Vi ble sittende å snakke mens han spist bolle, jeg franske makroner og drakk kaffe. Hyggelig som alltid! Vi pratet om alt fra kjærlighet til interne ting som Hippikollektivet Ternen og «ALL the cats!!!!» (den siste vanvittig intern).

Senere tuslet jeg rundt på Storsenteret og endte med å sende en sms til Pikachu. Vi tuslet litt videre rundt, før vi satte oss på Bryggerhuset igjen. Haha! Beste stedet! Vi hadde en god samtale om både psyke, samfunn og foto. Fikk noen idéer det kunne være intressant å vidreutvikle. Definitivt noe vi må snakke mer om :)

I kveld skal jeg bare slappe av. Må prøve å sove litt siden jeg, som sagt, skal begynne tidlig på jobb. Nå har jeg ryddet soverommet + at jeg har fått lys i både entreen og gangen, sånn at det ikke er helt mørkt når man kommer inn døra. Har vel gått uten lys der en måneds tid og det er utrolig uprakisk skal jeg si deg. Hvorfor jeg ikke har skiftet før? Ren og skjær latskap! Hell yeah!

Vel, da er det bare å slenge seg på sofaen, se på Glee/spise sjokoladekjeks og satse på å sovne noen timer. Jepp!

Ha en strålende fredag du også :D

