Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Det nærmer seg faretruende jul. Jausann! Og selv om en haug av syndere (altså diverse kjentfolk) har drukket julebrus, gnaflet i seg pepperkaker og det som verre er, så er det faktisk november fortsatt. Men jeg gleder meg til jul :D

Jeg gleder meg til å se julegateåpningen, pakke inn julegaver, pynte juletreet, invitere venner på grøt med mandel i, gå med nisselue, høre på julemusikk, tenne masse stearinslys, lukten av appelsiner og nellik, all maten, pepperkakehuslaging og bare kjenne på alle følelsene med julen. Men det er fortsatt noen uker til jeg kan starte med det. Jeg starter nemlig ikke med slikt noe før 1. desember. (Kan alltids unne meg nisselue og gløgg på julegateåpningen om jeg får det tildelt).

Men! Julen handler også om gaver. Masse gaver. ALL the gifts! xD Tradisjonen tro skal jeg legge ut ønskelista mi her og kan like godt slenge den ut nå ;)

  1. Alle tre bøkene i Fifty Shades of Grey. Trenger jeg egentlig å si mer? Neppe :P
  2. Skappel-genser. Kan noen strikke den til meg? JAAAAAA :D Oppskriften finner du her.
  3. Flere ting til PIP-serviset som jeg samler på. Jeg har nå 9 frokost og middagstallerkner, fem te-kopper med askjett, sukkerskål, tre medium boller og to små boller. Derimot ønsker jeg meg dype tallerker, eggeglass, flere te-kopper med askjett og store boller.
     
  4. Gavekort hos Åhléns. Gikk tilfeldigvis innom butikkens dems i Fredrikstad mens jeg ventet på bussen idag og forelsket meg totalt i masse av tingene i de hadde. Her ser du et lite utvalg:Og nå er det ikke mer jeg kommer på i farta, MEN skulle jeg komme på noe, så vil garantert dette innlegget bli oppdatert ;)
