Stikkord

, , , , , , , , , , ,

Jeg har tryllet meg bort. Jeg er et annet sted enn før. Jeg sitte-ligger ikke halvslækt på den hvite skinnsofaen min hjemme, med en pus krøllet sammen ved føttene. Derimot sitter jeg på en kontorstol i en helt annen by og nyter noen dager med flotte mennesker som jeg sjeldent ser og ikke minst nyter at jeg er borte fra Halden. Jeg er glad i Halden, det er ikke det, men innimellom er det utrolig godt å komme seg bort. Komme tilbake med nye minner i kofferten. Man trenger ikke reise halve jorda rundt for å føle det. Det holder med en to og en halvtimes båttur og deretter en busstur videre. Norge har mye flott å by på og de kommende dagene skal jeg oppleve noen byer på andre siden av fjorden. Busse rundt i Larvik. Kanskje en tur til Tønsberg. Horten. Den som lever får se. Den som leser bloggen får vite.

Til morgen i dag dro jeg til byen. Satte meg på bussen til Strømstad for å møte Amadeus og dama hans. Vi ble enige om å møtes på denne kaféen:

En time senere dro vi avgårde med ferja over til Sandefjord. Det bølget en del i løpet av turen, så jeg og madammen til Amadeus ble liggende rett ut. (Se bortifra den gedigne julegaven som stjeler hele oppmerksomheten på bildet).

Haha!

Vel fremme i Sandefjord var det å finne buss, kjøre halve Sandefjord rundt, for så å sitte på til Larvik og tusle hjem til dem. Gleder meg til noen fine dager her iallefall.

Blir rolig kveld i kveld. Vi er stappmette etter spagetti carbonaraen til Amadeus og har ligget som noen slakt på sofaen etter det. Spiste dessuten minibakkels til dessert! Nammenam! :D

 

