Stikkord

, , , , , , , , , , , ,

Hei bloggen! ^^

Jeg har ikke skrevet på noen dager. Søndag kom jeg jo hjem og fikk besøk av både Gud og Taximannen. Rakk til og med å møte BT i Sandefjord på en kaffe før båten gikk. Jeg har jo uansett en tradisjon med å være siste person på båten fra Sandefjord. Haha! (Og førstemann av i Strømstad).

Søndag formiddag gikk jeg og Amadeus en tur i Larvik. Utrolig koselig å tusle og fotografere. Utveksle litt inspirasjon og idéer. Til slutt fulgte han med hele veien til Sandefjord. Utrolig koselig ^^

Mandag gikk med til å slappe av siden jeg skulle ha mitt livs første nattskift. Og det gikk bra :) Veldig bra, om jeg får si det selv. Kjørte bare hyggelige mennesker og møtte til og med på kjentfolk som syntes det var sååå bra at jeg har begynt å jobbe. Rakk også å sitte litt hos Gud sammen med henne og søstra hennes, siden det var noen timer litt stille og i løpet av natten var Roberto ute å gikk en tur, så han fikk jeg også hilst på. Avsluttet vakta kvart på seks om morgenen og da var jeg fortsatt ikke supertrøtt, men gikk å la meg med det samme likevel.

Etter å ha sovet noen timer ble jeg vekket av telefoner som jeg fint valgte å overse. Jeg var jo trøtt, for pokkærn! Så jeg sov litt til, ble vekket igjen, snakket, sovn, snakket, sov, snakket. Sto til slutt opp og ble hentet av Gud og Turbo. Vi skulle nemlig på Sverige-tur. Bilde: #TurboTess på #BurgerKing

Dro avgårde i pissvær. Spiste på Burger King, shoppet mat, shoppet godis, shoppet røyk, dro hjem. Resten av kvelden gikk med til å? Vel, jeg husker ikke hva jeg gjorde i går kveld. Antar det var like spennende som akkurat nå.

Dagen i dag har vært grei. Orket ikke dra på skolen. Har ikke motivasjonen som trengs for å pendle når det er mørkt ute. Skal prøve å komme meg på skolen i morra. I morra må jeg uansett ut. Skal teste DHS-Monicas sjokoladekake. Den er så syyykt god!

Hva skjer mer enn det? Jo, jeg sitter å drikker te og spiser Daim. Fordi en fire-pakkning med Daim kostet den nette sum av 10 kr PÅ SVERIGE, så jeg kjøpte et par  stykk. Også hører jeg på chill musikk. Tipper jeg snart tar et bad og legger meg.

Hejdå bloggen! ^^

