Stikkord

, , , , , , , ,

Jeg er fortsatt syk. Ja, så vet du det liksom. You don’t care anyway. Jeg vil bli friiiiisk! Tror ikke det hjalp å jobbe nattan akkurat, men holdt ut til rundt klokka fire. Da var mesteparten av Haldens fulle mennesker kjørt hjem fra byen. De fleste var hyggelig å ha med å gjøre. Digga de to siste gutta. Utrolig festlige mennesker :)

Snille Taximannen kjørte meg hjem, så gikk jeg rett og slett å la meg. Føler jeg er litt sånn som dette idag:4953382434_477bc3ce83_z_large

Dagen i dag har gått med til å se på Glee. Er på sesong to, så har en del å se på fremover :D Mamma har vært innom med klementiner, C-vitaminer og klær som er vasket. Snille mamma :)

Jeg har vært litt flink da. Jeg har vasket opp. Nå skal jeg legge meg rett ut på sofaen å se på mer Glee :) Etterpå skal jeg ta et langt dampbad. DEEET skal blir gøtt det! Så blir det kvelden etter det. JappJapp!

Kos dere i kveld!

