Stikkord

, , , , , , , , , , , ,

Jeg har sittet flere dager i håp om at inspirasjonen skal komme over meg. Føler den ligger på lur i bakhodet. Som om den bare venter. For jeg har masse jeg har lyst til å skrive om. Ikke nødvendigvis på bloggen, eller jo, det også, men jeg holder også på med en historie. Også har jeg en sånn delvis plan på en slags bok. Men det kan jeg ikke si så mye om ennå.

Jeg har begynt på så mange historier og nå har jeg en jeg er godt i gang med. Men så stopper det opp og jeg skriver ikke på evigheter. Det er ikke så lenge siden jeg skrev i grunn, og jeg har mye av det oppe i hodet, jeg får det bare ikke ned på arket. Eller word-dokumentet, da.

Jeg trenger å komme i gang igjen. Jeg trenger å skrive. Jeg får det bare ikke til.Tumblr_mdn8zvzcdd1rr5b32o1_500_large

