Stikkord

, , , , , , , , , , , , ,

Helg! Søndag! Slækkest!

Uka har gått veldig fort og veldig sakte på en og samme gang. Sånn er det og jeg tipper at en av grunnene er at jeg har hatt to dobbeltvakter denne uka. Utrolig slitsomt, men vel verdt det. Føler jeg trives så utrolig godt med jobben også. Mye frihet og utrolig mange ulike mennesker. Man kan si at jeg får dekket det sosiale behovet iallefall!

Ellers har uken gått med til å gjøre ferdig julegaver, pynte til jul og slike ting. Har også rukket en og annen te-kopp rundt omkring. Var blant annet innom onkel Doktor her om dagen og det var veldig hyggelig :)

Torsdag var det julebord på skolen. Lærerene laget maten og fotolærer Helge fortjener virkelig skryt for ribba! Den var fantastisk!

Fredag gikk hele dagen med til å jobbe. Det var en roligere fredag enn forrige helg, men fortsatt en ganske bra dag.

Lørdag gikk med til å sove lenge, smårydde og brått var Hæger her! Vi laget mexicansk gryte og pitabrød, før vi smånippet til henholdvis øl og cider. Etter hvert staset vi oss opp og dro på byen. 548801_10152318312785291_1047232299_n På Kongens møtte vi på Pikachu. Drakk litt mer øl og så på at lokalet fylte seg opp. Noen gutter kom å satte seg ved bordet vårt og vi danset, pratet og lo. Rakk også å hilse på en Thomas, BMO og Racer’n. Den siste halvtimen dro vi på Krogs, siden det har åpnet med nye eiere og aldersgrenser. Så noen kjentfolk og kollegaer.

Storkoste meg på byen i går, men i dag har formen vært relativt slækk. Bestilte meg noe mat fra Babylon og har bare ligget å sett på Glee på pcen. Spørs vel om det skjer så mye mer spennende i løpet av kvelden.

I morra er det jobb på kvelden, men får se om jeg får til en kaffe med en eller annen først. Føler uansett at livet går bra :) Det er deilig!

