Stikkord

, , , , , , , , , , , , ,

I går var julaften og jeg hadde en stille og rolig feiring med mamma, bestemor og tante Ysthedet. Det var veldig koselig og god mat ble servert. Selvfølgelig ribbe og alt som hører til!
DSC_0183 DSC_0173 DSC_0176

Etter middagen vasket vi opp, før vi drakk kaffe og begynte på pakkene. Etter jeg hadde delt ut alle sammen åpnet en og en gavene. Mamma ble kjempeglad for masse deler til «Gledelig Jul»-serviset som hun samler på, fra meg. Tante Ysthedet fikk en bitteliten engel og noe annet rart og bestemor fikk tykke strømpebukser (som hun hadde ønsket seg) og en utgave av boken min.DSC_0209

Bea syntes det var stas og ligge i alt papiret og fulgte nøye med :)DSC_0195

Selv fikk jeg utrolig mye flott! Jeg fikk bl.a disse to kule koppene. 3426cc624e4411e2b4ea22000a1fbdb0_7Big Bang Theory-koppen fikk jeg selvfølgelig av JG og den andre fikk jeg av Hæger :) Utenom dette fikk jeg en flott genser og vannkaraffel med fire glass av Larsen, puslespill fra Fjasemor og ungene, dyp tallerken og fire eggeglass til Pip-serviset av Turbo og Gud, pute som kan varmes opp og ha i nakken av Bæirut og Lillemor, fikk også et par øredobber av Hæger som var utrolig fine! Av Pikachu fikk jeg en fresh neglakk og Eos-leppomade med jordebærsmak, som jeg egentlig bare har lyst til å spise opp. Nath ga meg tre kjøkkenglass også, så nå kan jeg endelig kvitte meg med noen av de gamle. Sør-Afrika og dama ga meg et lekkert skjerf og svarte vanter (slike vanter som funker selv når man trykker på tuch-skjermer), Roberto, som jeg herved har bestemt at skal begynne å handle bøker for meg fast, fikk jeg boken » En callgirls intime betroelser» av Belle de Jour. BT ga meg en diger sko xD Altså, ikke en ordentlig sko, men en slik kosehule som kattene kan ligge inni og som er formet som en sko, av kattene fikk jeg to lys, Tinka fikk jeg en brun kjole som er utrolig deilig å ha på seg. Litt stor, men skal bruke den som slække-kjole hjemme, har jeg funnet ut. Resten av folka fikk jeg penger av. Det fikk jeg også av mamma, men hun ga meg også en stor sauseskinnspels, slik jeg har ønsket meg. Både fordi den er fin og god å stryke på og fordi jeg skal bruke den når jeg fotograferer. 55959f0e4eee11e2a23c22000a1f9d66_7

Som du ser, sover vesle Prinsesse Snø godt i pelsen fra mamma :)

Også håper jeg at du har hatt en fin jul og at du storkoste deg i går :) Nå er det bare å nyte resten av romjulen :)

 

