Stikkord

, , , , , , , , , , , , , ,

Beklager dårlig blogging på starten av året. Har jo vært bortreist og når jeg kom hjem bar det så og si rett på jobb. Men jeg kan jo fortelle litt om hva som skjedde i Lillestrøm :)

Dro innover søndag kveld. Vel fremme var det taco, prat og Mario-spilling.

Selve nyttårsaften jobbet Kaja, så det var opp til meg og Stian å få ryddet ferdig leiligheten. Etter litt mas klarte jeg å piske Stian i gang. Neida, vi sammarbeidet i grunn ganske bra om å rydde. Så gikk vi i butikken å handlet inn øl, øl, øl, snacks og noe mat. Kaja skulle jobbe frem til kvelden, så det var opp til oss selv å få i oss noe mat. Etter å ha spilt Mario Cart en stund, begynte Stian å lage mat. Så så vi på Disneyfilmen «Tangled» siden Stian syns den er så fin og jeg aldri hadde sett den før :)

Når Kaja kom hjem var det bare å hoppe i dusje, finne frem kjolen og lakke neglene, før gjestene skulle komme.644381_10152382116390006_343226557_n

Den første som kom var ei jente som het Silje. Har truffet henne en gang før, for mange år siden. Etter det kom Charlotte og Terje. Charlotte traff jeg sist jeg var på besøk også. Så startet drikkingen og etter hvert kom det ei jente som het Marion. Vi spilte drikkespill og hadde det ganske så moro. Nesten så moro at vi holdt på å glemme tiden! Men vi rakk jo å komme oss ut til slutt for å se på rakettene!IMAG0173644282_10152382129060006_1705983645_nVel inne igjen var vi bare fem, for jentene på bildet over dro videre på et utested. Vi shottet, vi snakket, vi danset og hadde det jo moro vi som ble igjen også. 400140_10152385075290224_876401897_n

Dagen derpå sov alle sammen lenge, før vi dro for å hente Silje og kjøpe mat. Var veldig godt med McDonaldsmat 1. nyttårsdag altså!268129_10152382163620006_1518161878_nResen av dagen ble brukt til å sløve, sløve og sløve. Jeg og Kaja så også to filmer. Husker ikke navnet på den ene, bare at Ryan Gosling var i den og da, da sikler man ;D Den andre het New Years Eve og hadde masse kjente skuespillere i seg. Feelgood mainstream passer perfekt når man er en smule fyllesjuk og ekstremt slækk.

Hva har vi ellers gjort i Lillestrøm? Tja, jo…IMAG0181

også var jeg og Kaja en tur på Strømmen kjøpesenter 2 januar. Rakk å handle meg fin-fin sparebøsse. Kjekt å ha, slik at jeg kan være flink å spare tipsen fra jobben :)

