Stikkord

, , , , , , , , , , , ,

Helga forsvant i jobbing, men det betyr jo ikke at jeg ikke har fått vært sosial i tillegg. På fredag var jeg innom Siripiri for å fjase litt med henne, søstra og Turbo, noe som var veldig koselig :D

Lørdag rakk jeg å spise taco og se film med Kikki før jobb :) Vi så filmen Dear John som er basert på boka med samme navn. Nydelig film hvor iallefall jeg fikk en tåre i øyekroken av og det gjorde jo ikke noe at han som spilte John var uhyre kjekk ;) Se a! xD

Siden det var så stille på jobb var jeg også en tur innom mamma og bestemor som hadde besøk av onkel Oslo. Det var veldig hyggelig å prate med han igjen. Jeg setter pris på samtalene med han, selv om det ikke skjer så ofte. Han er ikke så ofte i Halden og når han først er her så skjer det alltid et eller annet og vi får liten tid til å prate bare vi to, men jeg vet jo at han er der :)

I dag hadde jeg tanker om å holde meg våken for å snu døgnet, men det gikk ikke gitt! Våknet på sofaen i tolvtiden og spiste frokost. Vurderte å droppe treninga. Bestemte meg vel egentlig for å droppe den, men så måtte jeg jo uansett kjøre å levere fra meg taxien og hente rent tøy hos mamma (siden vaskemaskinen fortsatt er ødelagt), så da kunne jeg like så greit kjøre innom Family å trene en times tid også. Så da gjorde jeg det! Ganske stolt av meg selv for at jeg gjorde det. Vet jo at jeg hadde sittet med dårlig samvittighet om jeg ikke hadde trent, og dårlig samvittighet gjør ikke noe godt for noen.

Når jeg hadde trent, hentet vaske, tatt en røyk med Kikki, fylt bensin og levert bil (i den rekkefølgen) kom Drosjekusken å hentet meg. Kjørte meg hjem og jeg var veldig klar for å bare slappe av resten av kvelden. Startet med å rydde litt, så tok jeg et langt bad. Utrolig deilig å slappe hundre prosent av i badekaret. Etter det tente jeg masse stearinslys, satte på rolig musikk og har bare slappet helt av :)

Ser også at jeg har fått masse nye folk som har likt siden min på facebook og det er så utrolig koselig at folk har trykket liker. Om du ikke har gjort det kan du trykke «liker» til høyre på siden her også. På siden som er bloggen sin på facebook poster jeg hvert blogginnlegg med det samme det er publisert og vil da dukke opp i din newsfeed. Innimellom poster jeg også andre ting der, slik som inspirerende bilder/tekster. 15749_514215171932987_900977569_n_large

Også vil jeg sånn på tampen sende en liten hilsen til alle dere fine, flotte mennesker som får meg til å smile om dagen ;)

 

