Stikkord

, , , , , , , , , , ,

Hva har jeg gjort siden sist? Vel, hva har DU gjort siden sist da?, spør jeg. Titter på deg og prøver å se om jeg kan se det som skjuler seg i deg. Det du ikke lar meg få se og i blikket ditt kan jeg se noe jeg ikke vet helt hva er og du kommer med en teit vits og ler det hele bort.

Jeg jobbet helgen. Den var stille, men jeg var heldig. Hadde noen gode turer. Hadde hyggelige mennesker i bilen. Hadde hyggelige kollegaer å tilbringe tiden med når resten sto stille. Rakk å trene på fredag og søndag. Taco hos Fjasemor og sen prating på søndag. Lørdag formiddag dro jeg og SiriPiri til Sarpsborg. Godt å komme litt bort. Godt å se noe annet. Vi skal snart lengre. Tuslet rundt på Borg Kjøpesenter. Småhandlet litt. Interiør og klær. Kjørte tilbake til Halden og stoppet for å teste ut Haldens siste tilskudd av pizzasteder, nemlig Pizzeria Divan som ligger i de gamle lokalene til Lills Diner. Ble møtt av en smilende mann som ga oss menyer. Vi valge en stor pizza på deling. En stor pizza passer perfekt til 2-3 personer. Servitøren kom. Satte frem tallerker, drikke og alt tilbehør. Vi er enige om at pizzaen smakte himmelsk. En annen smak enn fra de tusenvis av andre pizzaeriane i Halden. Passe tynn bunn. Nydelig saus. Lokalene har blit beholdt slik som de var på Lills Diner (altså typisk amerikansk 50-talls diner stil). Kundeservicen var også utrolig god. Garantert at vi skal spise der igjen!

IMAG0239

Ja, jeg er veldig klar over at SiriPiri kommer til å småhate meg litt for det bildet, men jeg klarte ikke å la være xD HAHAHAHA! (anse det som en liten hevn for alle facerapene) xD

Hadde nattevakt til i dag (mandag). Greit med trafikk. Leverte bilen presis kl 06 i morges hos en Y. Ble kjørt hjem. Rett i seng.
IMG_20130126_014450

Dagen i dag har blitt brukt til å slække. På med joggis! :D Spiste tacogryte til middag og dro tilslutt til The Nord Nerd. Det var han som påvirket meg med alt dette zombiestyret for mange år siden. Jeg tror vi må gå tilbake til våren 2007 faktisk, men det er en annen historie. Helt klart. Kvelden har vært utrolig trivelig. Vi har bare sittet å pratet. Pratet. Ledd. Pratet. Vi har vært igjennom en haug temaer. Jeg ler alltid mye sammen med The Nord Nerd. Vi har en plan om å gjenta dette i løpet av kort tid.

Bra kveld. Bra dag! Men nå, nå skal jeg skype med fineste Hæger som befinner seg i et land langt, langt borte, nemlig Storbrittania.

