Stikkord

, , , , , ,

Jeg vurderte egentlig å skrive et innlegg om døgnrytme. Min er jo fucked up. Men siden jeg ikke fant tilstrekkelig informasjon som var tilstrekkelig lettlest og jeg ikke orket å drive å forandre setninger hele tiden, og dette til tross for at jeg er veldig glad i å utsette ting, sånn som at når jeg burde vaske gulv for eksempel, så er jeg en jævel på å utsette det fordi det bare sånn tilfeldigvis skulle dukke opp alt mulig annet rart, sånn som for eksempel masse videoer jeg måååå se av for eksempl katter, Dagfinn Lyngbø eller katter. Eller sånn som når jeg egentlig burde sette meg ned og ryddet i alle papirene mine og betalt regninger så bare må jeg lese noen blogger først også kommer jeg på en annen blogg og en til og oi, der måtte jeg lese kommentarene og herregud for en teit kjerring som ikke skjønner hva bloggeren mener og oi, nå blir det diskusjon her og jeg blir sittende å lese alle de 328 kommentarene, ja bortsett fra de som er på nynorsk da og selvfølgelig bortsett fra de som er skrevet av personer som overhode ikke kan ha stått i norsk skriftlig på skolen, stakkars dem. Men jeg betaler regningene mine i tide altså! Eller sånn som når jeg titter på klokka og ser at oi, nå er klokka masse og jeg burde legge meg og jeg burde sovet for lengst, men så skal jeg bare ta meg en røyk først og da kan jeg jo bare skrive litt mens jeg tar den røyken og oi, så kreativ jeg ble nå, ja for jeg må jo utnytte det når skrivelysten plutselig kommer og det er jo typisk at den kommer nå, men oi, jeg må jo skrive og der fikk jeg jammen enda en idé til og oi, der var klokka tre timer mer enn forrige gang jeg titta på den. Shit.

Poenger, om det i det hele tatt er et poeng med denne teksten, er at jeg skulle skrive om døgnrytmer, men så gadd jeg ikke det likevel. Så jeg tenkte at jeg kunne skrive noe annet meningsløst og da kom jeg med dette tafatte forsøket på å være litt festlig og du tenker at jeg kanskje er litt teit og jeg sitter her og titter og bare «Eeeeh….? Fuck you» for jeg bryr meg ikke om teite folk som uansett ikke gidder å kommentere bloggen min og som uansett ikke forstår humoren min og jeg er ganske sikker på at det er ganske mange som ikke forstår humoren min. Unnskyld, men dere går kanskje og kanskje ikke glipp av noe. Neida. Joda. Joa?!

Ellers? Ellers går det helt greit og jeg har utsatt masse og gjort masse ting på en gang. Jeg rydder litt og vasker litt og blogger litt og redigerer litt og unngår ting og later som ingenting og håper at genseren jeg vasket for hånd istad rekker å bli tør til i morgen og jeg har hengt den mellom parafinovnen og en annen ovn som står på full guffe også er jeg borte ved den og snur den hvert tjuende minutt fordi jeg innbiller meg at da tørker den fortere.

