Stikkord

, , , , , , , , , , ,

Hubba-bubba-buu!
(Frk. Gisse prøver ut nye måter å si hei på) x]

Har nesten innlegget om turen klart, bare venter på siste innputt fra SiriPiri før det kan postes! Så imens kan jeg jo fortelle om søndagen og mandagen.

Søndag. Våkner sent. Noe som er fullstendig lov. Det er jo søndag. Var.

Spiste frokost. Slappet av. Lå rett ut på sofaen noen timer. Pakket ut tingene jeg hadde handlet på tur. Nærmere halv fem slang jeg på meg noe fint tøy og ventet på at tante Ysthedet skulle komme å hente meg. Vi skulle nemlig i bursdag til Oslo-kusina og Dronninga.

Vel fremme var vi de første som kom. Ga dem gaver som de ble veldig glad for. Dronninga fikk ei flakse hvitvin og Oslo-kusina fikk et bilde jeg tok av henne i høst i stort format og noen andre bilder jeg hadde scrappet på et lite lerrett :) De ble veldig glade.
Etter hvert dukket også resten av familien + tilhørende kjærester opp og vi ble totalt 15 stk rundt bordet. De hadde gjort det enkelt med pizza og salat. Utrolig hyggelig å se igjen fler av dem og ikke minst skravle, ha quiz, diskusjoner og masse latter.

I dag begynte jeg på jobb kl 07. Har hatt en ganske fin dag på jobben i grunn. Har blitt noen langturer innover og mange hyggelige kunder.

Etter jobb dro jeg rett på Family for å trene og jeg merker at selv om jeg ikke fikk trent forrige uke, så orker jeg mer og mer enn de første gangene. Jeg går fortere på tredemølla også. Steget fra «nivå» 3 til 5,5 og er skikkelig fornøyd med det. I tillegg pusher jeg meg selv ganske bra på de øvrige maskinene som hører til i treningsopplegget mitt, men neste uke skal jeg ha en time med Martin som jobber der for å gå igjennom og legge på litt vekter og muligens forandre på et par av øvelsene. Vi får se :)

Ble også invitert på middag hos Kikki i dag og dro dit rett etter trening. Hun hadde laget hjemmelagede medisterkaker, saus og tilbehør. Utrolig god! Den jenta er skikkelig flink til å lage mat, noe som kanskje ikke er så rart, siden hun er kokk. Så ble jeg så slapp at jeg duppet av på sofaen hennes. Jeg er så hyggelig å ha på besøk innimellom x)

Til slutt dro jeg for å levere bilen videre til Drosjekusken også kjørte han med ned til byen igjen, slik at jeg fikk hente B-20 som jeg skal kjøre i morgen. Da er det tidlig på’n, så blir vel snart natta kan jeg tenke meg. Kjenner det skal bli ille godt å krype under dyna.

 

