Stikkord

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

De siste dagene har det vært formiddagsjobbing og jeg kjenner på meg at det egentlig er ganske deilig å jobbe dagtid, selv om jeg ofte sitter litt for lenge oppe om kveldene, men sånn er det når man prater med så mange rare, fine, flotte, herlige mennesker ;)

Jeg har også rukket å spise på Bryggerhuset med Suz, Pikachu og Reka. Etter det ble det en liten tur på Storsenteret sammen med Kikki. Og når man finner ting på salg, så blir det lett å shoppe litt. Fant et tubeskjerf, en enkel, svart genser, et smykke og tre par øredobber, så er ganske så fornøyd med det!DSC_0035

I går var det jo Valentines Day og tradisjonen tro feiret jeg den sammen med SiriPiri. Vi spiste taco, så de siste episodene av Walking Dead. Til dessert var det is og sjokoladehjerter ooooog jeg fikk kort og roser av henne og Turbo!485337_10152557713715006_1119789402_n

I dag var det siste dag med jobb før frihelg. En ganske rolig dag på jobb som endte med en vaskedate med Drosjekusken, før han kjørte meg hjem.

Planen for kvelden var ikke spesielt stor. Egentlig hadde jeg ingen andre planer enn å ta det helt med ro i kveld. Jeg spiste (testet den nye kebab-Grandiosaen og anbefaler den IKKE), tittet på et par episoder av Big Bang Theory, puslet litt puslespill og til slutt spurte Kikki om hun kunne ta seg en tur og det ville jeg jo gjerne at hun skulle gjøre. Snille kjæresten hennes kjørte henne opp og når hun kom bestemte vi oss for å ta ansiktsmasker. Er vi ikke fine? xD

Rødtryne

Hvittryne!

Hvittryne!

 

Og mens vi var i gang ble vi også sittende å ta håndmaske med skrubb og fikse neglene våre. Etter hvert dukket også typen til Kikki opp igjen.DSC_0055

Det er kanskje ikke alltid like gøy å sitte å høre på oss jenter skravle om sminke og neglelakk, så Kikki bestemte seg for å underholde Kjetil med å knipse bilder. Jauda!DSC_0056Og jeg satt der med neglelakken som jeg ventet på at skulle tørke og bare…DSC_0054

Superduperlekkert bilde, I know xD Der har du meg en fredagskveld ja! Men det har iallefall vært en bra start på helgen. Litt egenpleie og masse latter. Kan vel ikke klage på det :D

 

