Stikkord

, , , , , , , , , , ,

Bra mandag! Startet tidlig, men verdt det :)

Min andre tur til Oslo idag og den gikk veldig bra. Godt med kunder som skravler. Fikk også hentet B-7 fra verkstedet og levert fra meg B-6 der. Herlig å skravle med fine kollegaer også. Skal jeg klage på noe, blir det nok været, men det er liksom bortkastet siden man ikke får gjort noe med det :P

Etter jobb bar det til SiriPiri for å spise middag med henne, søstra og Turbo. Grillet kylling, stekte poteter, salat og bearnesaus smakte godt. I tillegg fikk vi sett siste utkommne episode av Walking Dead. Skravlet, lo og fjaset :)

Dro så hjem og endte med å være Reddningspatrulje for The Nord Nerd som ikke hadde så mye mat, så endte der en tur. Vi så hele «Evolusjon»-showet til Dagfinn Lyngbø. Jeg elsker Dagfinn! Han er fantastisk morsom. Ble masse latter og ikke minst enda mer latter når Nord Nerd viste meg noen klipp fra noen gamle Batman-filmer. Herlig!

Nå skal jeg i seng. Altfor sent, men verdt det etter en slik strålende start på uken! Har flere ting å se frem til også. Kaffe-avtaler, besøk og filmkveld kan vel ikke bli annet enn bra! :D

