Stikkord

, , , , , , , , , , , , ,

Jeg har tenkt hele kvelden på om jeg skal skrive et innlegg på bloggen, men så har jeg ingenting å fortelle. Jeg har glodd rundt på masse nettsider for å få inspirasjon, men nada har inspirert meg nok til å virkelig finne noe å skrive om.

Så hva skal man egentlig skrive om da? Det er masse jeg har lyst tilå skrive. Det hender jeg tenker på ting når jeg f.eks er på jobb og kjører langt avgårde og kunden ikke prater og jeg bare lar tankene flyte, men så er det dette med å få det ned på papiret. Det handler vel egentlig bare om å begynne et sted. Ta noen skriveøvelser. Men ikke nå. Jeg er trøttære enn trøttæst!

Men livet er i all hovedsakelighet bra! Fine venner, masse latter, trivelig jobb og kollegaer og jeg ser at jeg er enda flinkere til å sette pris på de små tingene enn hva jeg har vært før. Det er godt å vise, se og føle at fortiden ligger bak der (og har masse minner på godt og vondt), men at jeg ikke påvirkes altfor mye lenger. Jeg er ikke fortiden min, så ikke våg å bruke den mot meg ;)

På en eller annen sær måte har jeg bare følt meg bedre og bedre med meg selv de siste dagene. Psykisk har jeg det ganske greit og nå begynner det fysiske å komme etter. Det hele henger sammen og jeg tror at jeg virkelig begynner å trives med meg selv. Jeg begynner virkelig å bli meg selv og det er rimelig deilig å vite. Altså, jeg gjør fortsatt feil, det er ikke det, men jeg ser tankemønstret i endring. Jeg kjenner det og jeg reflekterer. Kanskje er drømmene litt mindre, men det er da bedre å ha masse delmål og heller ta et om gangen, er det ikke?

Dagens ord: Vær stolt av hele deg selv og alt du har klart å komme deg igjennom!

