Stikkord

, , , , , , ,

Beklager for lite blogging de siste dagene. Grunnen er enkel. Pcen har vært hos doktor Fredrik, men den har blitt delvis friskemeldt og er tilbake hos meg nå. Jeg hentet den i dag hos han og Maya.

Utenom det har det hovedsakelig gått i jobbing i dag, utenom et lite te-besøk av SiriPiri, søstra og Turbo. Og Turbo fikk prøve å ha neglelakk på neglene sine. Knall rød til og med, så det tror jeg hun syntes var veldig morsomt :)

Fredagen gikk med til å være slæppfisk før jeg dro av gårde til The Nord Nerd for å se på film. Zombiemaraton! God mat, snacks, latter og prat. Avsluttet med barnefilmen «Grusomme meg» for å lette litt opp fra alt det dystre. Bra kveld iallefall :)

Bør egentlig komme meg i seng, siden klokken er såpass mye, men ville bare fortelle raskt om min helg. Til uka skal jeg jobbe kvelden igjen, men skal se om jeg ikke får tid til å skrive noen blogginnlegg også :D

Imens:

 

