Stikkord

, , , , , , , , , , ,

Jeg er litt tom i hodet og ikke så mye hjemme. Jeg jobber kveld og når jeg kommer hjem bærer det hovedsakelig rett i seng.

Det er sol og det føles som om våren er her! Det er deilig at solen skinner på en nesten skyfri himmel. Humøret er bra og det er i grunn ikke bare på grunn av været. Jeg omgir meg meg en rekke positive mennesker. Det er slik det bør være, er det ikke? Mennesker som trekker meg opp, som får meg til å smile og le. Kroppen føles mer og mer avslappet og ting går stadig fremover.

I går brukte jeg dagen til å sitte på Bryggerhuset med Reka. Vi møttes kvart på tolv og satt der til nærmere halv fem. I løpet av den tiden dukket også Pikachu og SiriPiri opp. Vi spiste lunsj og kake. Drakk masse kaffe.734887_10152589556220006_1461458928_n

I helgen kjøpte jeg meg tre bøker.DSC_0061 «100 tak med hårbørsten før sengetid» av Melissa Panarello er første bok ut. Jeg tror kanskje jeg har lest den en gang før, men at jeg leser den på en helt annen måte denne gangen. Den er tøff, trist og sårbar. Det er noe kjent i den. Jeg leser på jobb når det er stille. Det er befriende å forsvinne litt inn i bøkenes verden. Godt å kjenne leselysten igjen. Jeg gleder meg til å ta fatt på «Hysj» av Vigdis Hjort og «Happy baby» av Stephen Elliot. Mens andre nileser «50 shades of Grey», leser jeg om samme tema, bare på en litt annen måte. Ikke spør hvorfor, for jeg vet ikke. Jeg vet bare at det er noe med «50 shades of Grey» som jeg ikke liker. Og jeg har ikke engang tatt i boka og enda mindre har jeg åpnet den, bladd i den, lest noen setninger her og der. Noe med den byr meg i mot. Hva aner jeg ikke. Det har ingenting med sexen å gjøre iallefall. Tror jeg.

Cirka to timer til jeg skal på jobb. På tide å gjøre noe brukanes! På tide å være litt i bevegelse.

